Bedenim ağır, ruhum öyle hafif ki, Aradaki bağteli,her an kopacak sanki. Birbirini çekemeyen iki tutsak gibi, Kapı aralandı nihayet, bu bir ayrılık vakti.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYRILIK VAKTİ(Dörtlükler) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYRILIK VAKTİ(Dörtlükler) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
NE O ARKADAŞIM .YİNE ÖLÜMÜ ÇAĞIRAN BİR DÖRTLÜKTÜ.NASIL OLSA ÖLMEYECEKMİYİZ.NİYE BÖYLE ÜZÜNTÜLÜ ŞİİRLER YAZIYORSUN.AZICIK MUTLULUKLA İLGİLİ ŞİİRLER YAZ BİZDE MUTLU OLALIM.DÖRTLÜK İÇİN KUTLUYORUM AMA İÇERİĞİNİ BEĞENMEDİM.SELAMLAR ARKADAŞIM.KIZMA BANA SANA ÖLÜMÜ YAKIŞTIRAMIYORUM DAHA.......
Merhaba değerli arkadaşım.Şiirimi okuyup değerlendirdiğiniz için çok teşekkürler.Evet ölüm gidilecek son nokta.Bu şiir ilk edapta ölümü andırmış olsa da aslında parantez içinde özgürlüğü vurgulamak istedim.Yapmak istediğim o kadar çok şey var ki ama maalesef hayat şartları insanı engelliyor.Ruhum daha yapacak çok şey var diyor,bedenim ise hayatını sürdürebilmen için çalışman gerektiğini söylüyor.Aslında vurgulamak istediğim buydu.çok teşekkürler inşallah bundan sonra neşe dolu şiirler çıkar.Aslında hayattan çok memnunnum.Güzel bir işim,hayat dolu bir eşim ve daha yeni doğmuş bir oğlum var.Çok mutluyum.Saygılarımla değerli arkadaşım...
Bedenim ağır, ruhum öyle hafif ki, Aradaki bağteli,her an kopacak sanki. Birbirini çekemeyen iki tutsak gibi, Kapı aralandı nihayet, bu bir ayrılık vakti yüreğine sağlık dost şair