Bastığım her yer,diplere çekiyor beni. Dipler;kızıl kıyamet,cehennem atomu, Ne olur uyansam şu yüz yıllık zamandan, Örümcek ağlı,küflü mekandan. Şu ufku taç diye taksam başına, Kim ne diyebilir?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİM NE DİYEBİLİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİM NE DİYEBİLİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HİÇ KİMSE BİR ŞEY DİYEMEZ TABİ .HAYAL GÜCÜNÜZ ÇOK KUVVETLİ.NE KADAR GÜZEL TEŞBİHLER YAPMIŞSINIZ KEŞKE BÜTÜN HAYALLER GERÇEK OLSA!.... SEVGİLİ ARKADAŞIM,DUYGULARINI ÖYLE GÜZEL DİLE GETİRMİŞSİNKİ.BİR ÇAĞLAYAN GİBİ AKMIŞ YÜREĞİNDEN ŞİİRİNDE SEVDAYA AİT DUYGULARIN O KADAR ÖNE ÇIKMIŞ Kİ .PUANIM TAM .KUTLARIM .SELAMLAR BİRDE NE ZAMAN ,NERDE, NE YAPACAĞINI BİLMEYEN KİŞİ ,BİLMEDİĞİ SULARA ATAR KENDİNİ BİLMEDEN BAZEN....
( şimdi sıra geldi şiire uyabilecek güzel söze.ben bu uygulamayı ,elimdeki sözler tükenene kadar sürdüreceğim
Eğer geceler seni düşündüğüm kadar uzun olsaydı asla sabah olmazdı...(AYSUDE)
SEVGİLİ ARKADAŞIM,DUYGULARINI ÖYLE GÜZEL DİLE
GETİRMİŞSİNKİ.BİR ÇAĞLAYAN GİBİ AKMIŞ YÜREĞİNDEN ŞİİRİNDE SEVDAYA AİT DUYGULARIN O KADAR ÖNE ÇIKMIŞ Kİ .PUANIM TAM .KUTLARIM .SELAMLAR
BİRDE NE ZAMAN ,NERDE, NE YAPACAĞINI BİLMEYEN KİŞİ ,BİLMEDİĞİ SULARA ATAR KENDİNİ BİLMEDEN BAZEN....
( şimdi sıra geldi şiire uyabilecek güzel söze.ben bu uygulamayı ,elimdeki sözler tükenene kadar sürdüreceğim
Eğer geceler seni düşündüğüm kadar uzun olsaydı asla sabah olmazdı...(AYSUDE)