(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
deniz siz/siniz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
deniz siz/siniz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"galiptir bu uğurda mağlup olanlar" Spartaküs çağlardır, Ernesto Che Guevara yarım yüzyıldır aramızdan uçup gitmişlerdr. ama şu anda bile canlı yaşadıkları gün gibi diridirler. insanlık için kalbi çarpan her insanın yüreğinde, beyninde canlı yaşamaktadırlar. değil onların döneminde, onlardan çok sonra bile insanlığı katlederek zafere ulaştığını zanneden bir çok devlet lideri şu anda tarihin çöplüğünde bile bulunmuyor.
bu ara modumda değili ama söz en kısa zamanda sana bir şiir gelecek bacım :)) ama sen ahmet i iyice bir şişir şöyle patlayacak kıvama gelsin bu ara çok başı boş kaldı onun rahata alışmasın:)) sevgilerle
Gençlik yaşlarında bu devletin laik ve demokratik bir ortamda olmasını isteyen bu genç insanlara öncelikle yüce yaradandan rahmet diliyorum,felsefesiyle etkileyici ve güzel bir eserdi,gönül emeğinizi candan kutlarım.duygusal gönül bahçemden 1 demet kırmızı gül bırakıyorum şiir sayfanıza.bütün yıldızları gönderiyorum yaşam kaynağınız siirlerinize ,kaleminiz daim olsun.
Bugün Denizler'e yazılan tüm şiirler gibi bu şiir de çok güzeldi...her yeni şiiri okudukça daha bir umutla bakıyorum geleceğe, demek ki boşa olmamış ölümleri diyorum kendime ve biraz da olsa avunuyorum...Kalem tutan ellerinize ve üç fidanın anısına saygımla...
Tek umudum ve dileğim artık çıkar uğruna bir şekilde çocuklarımızın ve gençlerimizin feda edilmemesi.içten yorumunuz için çok teşekkür ederim sevgilerimle.
Gerekmiyordu arkadaşım ne onların asılması nede onca gencin öldürülmesi gerekmiyordu . Ve hala da gerekmiyor aslında ama... işde aması var malaesef bu ölümlerin :( Teşekkür ederim arkadaşım sevgilerimle.
"galiptir bu uğurda mağlup olanlar"
Spartaküs çağlardır, Ernesto Che Guevara yarım yüzyıldır aramızdan uçup gitmişlerdr.
ama şu anda bile canlı yaşadıkları gün gibi diridirler. insanlık için kalbi çarpan her insanın yüreğinde, beyninde canlı yaşamaktadırlar.
değil onların döneminde, onlardan çok sonra bile insanlığı katlederek zafere ulaştığını zanneden bir çok devlet lideri şu anda tarihin çöplüğünde bile bulunmuyor.
güzeldi
anlamlıydı
sevgilerimle