(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalnız Şiir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalnız Şiir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ağabey,ben bunu şimdiye kadar çok yaptım...Hatta daha kötüsünü;yazdıklarımın yüzde doksan dokuzunu yırtıp attım...Dahası,buraya eklediklerim de,bu internet imkanı olmasaydı,aynı akıbeti paylaşırdı...Kimbilir,belki de daha iyi olurdu ve insanlar berbat şeyleri okumakla zaman kaybedeceklerine,yeniden yeniden keşfedilmeyi bekleyen abide eserlere doğru daha kolay yürülerdi...Ama burada anlattığınız şey de,yani,şairin nasıl olursa olsun,yüreğinden kopan şeylerin insanlara ulaşması gerçeği de var...Bir şair,mealen,şiirle ilgili kimi kaygıları bıraktım,suçlusu olmak istemiyorum dizelerin,sözünü de hatırladım...Edebiyat Defteri'nin dostlarına da,yorumları ve katkıları için teşekkürü ihmal etmeyelim bu noktada...Sevgi ve saygılarımla...
bu şiire şu an yorum yapmak çok zor be dostum. çünkü bu şiir şair ile şiir arasında gidip gelen bir duyguyu irdeliyor ve ben onu henüz çözemedim. Ancak anlatım fevkalade. Tebrikler.
Bir şiire rastladım Gömülü sayfalar arasında Tek başına ve yapayalnız Üzgündü Yardım istedi Elimi uzattım Gülümsedi...tebrikler üstat saygılarımla Hasan Öztürk