Okuduğunuz şiir 4.5.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
_FİKRİNE GELESİM VAR_
//Sitemkâr dizeleri andırsa da sözlerim Peş peşe seni sorar yokluğunda gözlerim//
Her kışın ardı bahar denir ya söz temsili Talihsiz bir anda mı asıldım iklimlere Gözlerimin ferini donduran mümessili Yazgımı şikayette eskimiş takvimlere.
Acınacak halimi görmen değil niyetim Haddime mi düşmüş ki karşında ağlayayım Boyumu aşıyorken ödenmemiş diyetim Bir kenara çekilip, gönlümce çağlayayım.
O dikbaşlı hallerin dimağıma düşünce Delişmen sözlerini uzak diyara sürmek İncinme ihtimalim, çok mu zor bir düşünce Ve kanayan yüreğe elinden merhem sürmek…
Visal haber yollamış, kalmasın heves baki Zifiri gözlerinde bu gece ölesim var Kadehime gizlice zehri doldur be saki Sabrma yenilgimde fikrine gelesim var.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_FİKRİNE GELESİM VAR_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_FİKRİNE GELESİM VAR_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
//Sitemkâr dizeleri andırsa da sözlerim Peş peşe seni sorar, yokluğunda gözlerim//
Her kışın ardı bahar, denir ya söz temsili Talihsiz bir anda mı, asıldım iklimlere Gözlerimin ferini donduran mümessili Yazgımı şikayette eskimiş takvimlere.
Acınacak halimi görmen değil niyetim Haddime mi düşmüş ki, karşında ağlayayım Boyumu aşıyorken ödenmemiş diyetim Bir kenara çekilip, gönlümce çağlayayım.
O dikbaşlı hallerin dimağıma düşünce Delişmen sözlerini uzak diyara sürmek İncinme ihtimalim, çok mu zor bir düşünce Ve kanayan yüreğe, elinden merhem sürmek…
Visal haber yollamış, kalmasın heves baki Zifiri gözlerinde bu gece ölesim var Kadehime gizlice zehri doldur be saki Sabrı(m)na yenilgi(m)nde, fikrine gelesim var.
gönlüne kalemine sağlık
günün şiirini seçildiği içindde tebrik ederim
Alperen_42 tarafından 5/17/2012 9:36:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
//Sitemkâr dizeleri andırsa da sözlerim Peş peşe seni sorar, yokluğunda gözlerim//
Her kışın ardı bahar, denir ya söz temsili Talihsiz bir anda mı, asıldım iklimlere Gözlerimin ferini donduran mümessili Yazgımı şikayette eskimiş takvimlere.
Acınacak halimi görmen değil niyetim Haddime mi düşmüş ki, karşında ağlayayım Boyumu aşıyorken ödenmemiş diyetim Bir kenara çekilip, gönlümce çağlayayım.
O dikbaşlı hallerin dimağıma düşünce Delişmen sözlerini uzak diyara sürmek İncinme ihtimalim, çok mu zor bir düşünce Ve kanayan yüreğe, elinden merhem sürmek�
Visal haber yollamış, kalmasın heves baki Zifiri gözlerinde bu gece ölesim var Kadehime gizlice zehri doldur be saki Sabrı(m)na yenilgi(m)nde, fikrine gelesim var.
3 Mayıs 2012 / NÜS Necla Ülgen SARIKAVAK
Güzel bir şiirdi, şairemizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
visal haber yollamış kalmasın heves baki zifiri gözlerinde bu gece ölesim var kadehime gizlice zehiri doldur be saki sabrı(m)na yenilgi(m)ne fikrine gelesim var
necla hanım şiir güzel olmasına pek güzel ancak paranteze aldığınız m harfi anlam karışıklığı yaratıyor koymasaydınız daha iyiydi bence be saki'de be sözcüğü ölçüyü taşırmış sadece saki yeterliydi
bunun dışında şiiriniz gayet güzel kutlar tebrik ederim
" Zifiri gözlerinde bu gece ölesim var " ..... Yani yaşamak, doyasıya yaşamak.. Ölümsüzlük.... Teşekkürler ve tebrikler... Selamlar GÖZÜNE ACI YAŞ DEĞMESİN Necla Hanım ..
aşık obalı tarafından 5/5/2012 4:16:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Zifiri gözlerinde ölesim var. Ne güzel ne derin anlam arkadaşım.Çok güzeldi.Yüreğine sağlık Sevgilerimle canım.Kutluyorum seni, günün seçkisi olmayı hak etmiş dolu dolu bu şiiri de..
Biraz acemice fakat ben de hep hayvanlarla ilgili şiirler yazıyorum.
Hayvanları anlatmaya uğraşıyorum; çünkü herkes insanı yazıyor, doğayı yazıyor. Hayvanlara ilgi yok gibi görünüyor.
Hayvan severler dernekleri mensupları bile hayvanlara yönelik şiir yazmıyor.
Bu durum beni düşündürdü ve hayvanlara şiir yazmaya yöneltti.
Hayvan deyip de gülmek doğru değil.
Hayvanların sosyal hayatta ne kadar fonksiyonları var, bilinler biliyor.
Yazdığım şiirler genelde mizahi. Mizahi ancak bu mizahilik hayvanları incitici değil. Her hayvanı kendine has özelliği ile tanıtmaya uğraşıyorum. Takdirinizdir ki bu da kolay değil; ancak yılıp sonlandırmak da doğru değil.
Sizler gibi ustaların şiirlerini okudukça ve anladıkça şiirlerim daha da düzeliyor.
Az önce de KATIR isimli şiirimi yazıp astım.
Sizin yazdığınız şiir gibi usta işi değil tabii ki.
Okuyanı da çok yok; çünkü hayvan severler bile hayvanlarla ilgilenmiyor hakkıyla.
Sahi onca hayvan sever nerede? Neden şu şiirleri okuyup da yorum yazmazlar. Bu vesile ile hayvan haklarını anlatmazlar.
Bana göre hayvanları anladığı zaman insanlar, hayvanlar da rahatlayacak, insanlar da.
Her zaman güne düşecek şiirleri paylaşıyorsunuz ve buda kaleminizin ne kadar değerli olduğunu işaret ediyor. Hep şiirle kalmanız dileklerimle, selam ve dualarımı bıraktım şiir sayfanıza. Saygılarımla efendim.
Şiire teknik açıdan baktıgımızda 14 lük hece ölcülerinde yazılmış ve çapraz kafiye kuralı uygulanmış heceler özenle seçilmiş üzerinde çalışılmış anlamlı ve manalı dizeler kullanılmış akıcılıga dikkat edilmiş sitemkar ve sevgi dolu bir şiir.hem yazılan teknigi ile hemde anlamı içerikdigi mesaj bakımından günün şiiri olmayı hak etmiş.
Şairi yazmış oldugu bu şiirden ve günün şiiri seçilmesinden dolayı kutlarken, bu şiiri günün şiiri olarak bizlerin ikramına sunan degerli edebiyat defteri yönetimini kutluyorum
Visal haber yollamış, kalmasın heves baki Zifiri gözlerinde bu gece ölesim var Kadehime gizlice zehri doldur be saki Sabrı(m)na yenilgi(m)nde, fikrine gelesim var.
sabrın sonu selamet... '' Her kışın ardı bahar, denir ya söz temsili '' sizin deyiminizle... 6 ay geceyi yaşayıp da gündüzüne kavuşana sormalı... sabrı dağlara sormalı... sabrı hayata sormalı vesselam...
''Sitemkâr dizeleri andırsa da sözlerim Peş peşe seni sorar, yokluğunda gözlerim'' ne güzeldi...
Visal haber yollamış, kalmasın heves baki Zifiri gözlerinde bu gece ölesim var Kadehime gizlice zehri doldur be saki Sabrı(m)na yenilgi(m)nde, fikrine gelesim var.
Kutladim yurekten bu guzel heceyi , siirini ,seckiyi ve yuregini Arkadasim . Hep sevgimle..
Visal haber yollamış, kalmasın heves baki Zifiri gözlerinde bu gece ölesim var Kadehime gizlice zehri doldur be saki Sabrı(m)na yenilgi(m)nde, fikrine gelesim var.
Fikrine gelesim var...Ne güzel sıralanmış arzular,incecik bir şiir çizgisinde
dikbaşlı hallerin dimağıma düşünce Delişmen sözlerini uzak diyara sürmek İncinme ihtimalim, çok mu zor bir düşünce Ve kanayan yüreğe, elinden merhem sürmek…
Visal haber yollamış, kalmasın heves baki Zifiri gözlerinde bu gece ölesim var Kadehime gizlice zehri doldur be saki Sabrı(m)na yenilgi(m)nde, fikrine gelesim var.
güzel anlatımdı güzel dizelerdi sayılarımlasınız herdaim
Visal haber yollamış, kalmasın heves baki Zifiri gözlerinde bu gece ölesim var Gizliden kadehimi zehir doldur be saki Sabrı(m)na yenilgi(m)nde, fikrine gelesim var.
Necla'cım..7+7 lik ve çapraz kâfiye uyumuyla gönül ve gözdolduran , 4/4 lük harika eserini can-ı yürekten kutluyorum. Gönül sesin hiç susmasın, Her dem sevgimle kal... Sevo
Sevdalı yüreğin sitem ve hasret dolu haykırışları ne güzel dökülmüş kalemden üstadım Bir solukta okudum akıcı,duru şiiri yazan yüreği kutlarım saygılar selamlar....
yine çokça şiirsin şairem...
geç kaldığım için üzgünüm...
tebrik ederim...
sevgimle...