(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Haydan Gelen Huya Gider. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Haydan Gelen Huya Gider. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne demişler bilmez misin? “Haydan gelen huya gider” Dersen “kim ne derse desin” Haydan gelen huya gider.
Boş oturup çalışmazsan Geleceğe yoksa tasan Dolarlarla taşsa kasan Haydan gelen huya gider.
Paran için dost olanlar Yoksa paran kaybolurlar Dost kazanmaz ki dolarlar Haydan gelen huya gider.
Dost, dar günde belli olur Demesen de gelir, bulur Öteki yağmaya koyulur Haydan gelen huya gider.
Halil, kime ne söylesin Kişi kendisi öğrensin Atalar doğru der desin Haydan gelen huya gider.
HALİL MANUŞ 01.05.2012
Binanın temeli çürükse o bina yıkılmaya mahkumdur haramla elde edilen servetler geldiği gibi gider, haydan gelen huya gider suylan gelen selle gider şiiriniz anlamlıydı kutluyorum şairini Yunus diyarından selamlar.
Nefsime ikaz niteliğine kaleme alındı. Kendisine pay çıkaranlara serbesttir, zararı yoktur faydası çoktur. Güzel yorumunuz adına en kalbi teşekkürlerimi sunuyorum.