(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
../ söz mahremdir /.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
../ söz mahremdir /.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"elvere aşk gün terazisinde gonca gül vere aşk maşukuna doyunca"
Şiirde ayraçları seviyorum lakin çok kullanmanız görselliği bozmuş. Yoruyor. Sadece çok ama çok gerekli gördüğünüz yerlerde kullanmanız daha şık olacaktır. Onun dışında dizeleriniz güzel. Güne yakışmış... Yazan kalem daim olsun, saygımla şair.
şiiriniz güzel ama ayıraçlar anlam farkı doğurur buda okuyanı iki anlam arasında bırakır beğeniyle okunacak bir şiir emeğinize sağlık tebriklerimle selam sevgi ve saygıyla
Daha evvel de şairin sayfasında aynı sözleri söylemiştim lâkin tekrar etmekte bir sakınca görmüyorum.
Şiirde kullandığınız ayraçlar gözü yormak dışında hiç bir anlam ifâde etmiyor. Hâl böyle olunca da; güzelim şiir görsel olarak zedeleniyor. Şair belli ki anlam çokluğunun çağrışımını okuyucuya hissettirmek istiyor. Lâkin seçilen yolun doğru olmadığını düşünüyorum.
Bir de; hemen hemen her şiirinizde kullandığınız '' ^ '' şapkaların şiirde olmaması dikkat çekici. Gerçi artık harfin uzun okunup okunmayacağının farkında insanlar zirâ dil bunu gerektiriyor.