Riyasız yaşantımın botanik manzarası Günden güne soluyor kalabalık içinde Aksimde silüetim varla yokluk arası Bulutlara sarılmış zihnim neden niçinde Kardeş, kardeşe küsüp olmuş ya hele düşman Örümcek aklı ile hangi devirde insan.
Kâinatın dengesi hızla bozulur iken Körebe oynar beşer talihinle bir olup Huzurunu sarsarken yeni karmaşık düzen Bir, dur demek yoktu ki düşüncede kaybolup; Benzi atık dünyanın her an başı dönerken Esrik turnelerinde ömrün feri sönerken.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_ÖRÜMCEK AKIL_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_ÖRÜMCEK AKIL_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kâinatın dengesi, hızla bozulur iken Körebe oynar beşer, talihinle bir olup Huzurunu sarsarken, yeni karmaşık düzen Bir, dur demek yoktu ki, düşüncede kaybolup; Benzi atık dünyanın, her an başı dönerken Esrik turnelerinde ömrün feri sönerken.
Kâinatın dengesi, hızla bozulur iken Körebe oynar beşer, talihinle bir olup Huzurunu sarsarken, yeni karmaşık düzen Bir, dur demek yoktu ki, düşüncede kaybolup; Benzi atık dünyanın, her an başı dönerken Esrik turnelerinde ömrün feri sönerken.
Körebe oynar beşer,talihinle bir olup, böylesi yüce yüreği kutlarım,kaleminiz yüreğinizi çok güzel anlatıyor..sevgi ve saygılar