(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSANLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSANLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgı karsılık beklemeden olur.o kadar hassastırkı her kezde dogal durmaz.kımınde aykırı durur.yakışmaz kalbıne o sevgı.bu turu zaten guven falanda gerektırmez.önemlı olan yurege yakısana ınanmak ve savunmaktır.dogru kalpte dogru aşk ve sevgıler dılerım...
sevgı karsılık beklemeden olur.o kadar hassastırkı her kezde dogal durmaz.kımınde aykırı durur.yakışmaz kalbıne o sevgı.bu turu zaten guven falanda gerektırmez.önemlı olan yurege yakısana ınanmak ve savunmaktır.dogru kalpte dogru aşk ve sevgıler dılerım...
sevgı karsılık beklemeden olur.o kadar hassastırkı her kezde dogal durmaz.kımınde aykırı durur.yakışmaz kalbıne o sevgı.bu turu zaten guven falanda gerektırmez.önemlı olan yurege yakısana ınanmak ve savunmaktır.dogru kalpte dogru aşk ve sevgıler dılerım...
yalan dolan degılde sevgıde sadakat ve guven yoksa sevgı zaten bıtmıstır sevmak once guven ıster guven yoksa sevgıde azalır ve bıter ozrude kaldırmaz guvensızlık olan olan guvenı vermek degılde onu almaktır tesekkur ederım
annem şiri okumadan şiiri dinmeke ban yetmiyor ama bu şiir değil bir gönderme galiba haklısın annem sana katılıyorum zaten anlasak bunu yavrum kımse kımseye kötü davranamaz sanırım annemgüzel oglumu kım kızdırmış böyle bakım kızma annem
ONEMLI OLAN CAN ACIMADAN YAZMAK DEGIL YADA SESLENDIRME YAPIPTA YAZMAKTAN KACMAKTA DEGIL YUREGI SEVGIYLE DOLDURMALI KIMSEYI UZUP KIRMAMALIYIZ ELIMIZI SADECE SADECE YUREGIMIZE KOYMALI VE ONU KIN ILE DEGILDE SEVGIYLE DOLDURMALIYIZ ASIL OLAN BU SEVGILERIMLE
Kimseyi küçük görmüyorum,çok şükür. Gururlu da değilim ama kırgınlıklarım oluyor bazen sevdiğim insanlara karşı. Kalbimde affetmek var ve onların kapısını çalarak büyükleri olduğum halde gittim. Affettim,affedildim. İnsanlığımızı dilerim kaybetmem.
ALPER KARDESIM BIZ YAPACAKLARIMIZI YAPALIM GOREN RABBIM GORUYORDUR HERSEY SEVGI VE HOSGORUDUR HERSEY SEVGIDIR OYLE DEĞİLMIKI KALP TASIYORUZ TAS DEGIL ONU SEVGIYLE DOLDURMALIYIZ YORUMUNA TESEKKUR EDERIM
hanı bır köpeğe bıle ıkı kere vursan gerı gelıp sevdırmez ya kendını...
sevgı de boyle hassas dengededır bence.kıymeet bılmek sadık kalmak,yalan dolan bulştırmamak gerek.
o zman özüre gerek kalmaz zaten..
tebrık ederim.