(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
“Güzel ama olmaz” şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
“Güzel ama olmaz” şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne güzel kaleme alınmış yanlışlıklarımız. Her zaman bu vardır.aykırı olanlar uçarı,bilmiş diye adlandırılır. yaşadık bunları dost. şiir çok güzeldi.her açıdan düzgün ve anlamlı. kutlarım.
- Elde olan, olmaz bizde İstemezlik hepimizde Koşarak katılın sizde = siz de “Güzel ama olmaz” deme.
- İşin ucundan sende tut = sen de
.............................
Güzel olur; yapalım de Para etsin, doğal gübre, Metan gazda çayın' demle, “Güzel ammâ, olmaz” deme!. .......kadiryeter
Bir, işlek köy yolunu, delihüseyin'in(aslında akıllı da köyde lâkâbı öyle!) aklı asfalt yaptırdı. "Akıllı düşünene kadar, deli geçer; köprüyü karşıya!"
Sağlığınızı diler, Saygımla Selâm ederim...
Kadir Yeter. 26.4.2012-TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/siir/598162/--8220guzel-ama-olmaz--8221 Halil Manuş
Sayfanızdaki şiirin zemin rengi olan pembeyi, yorumuma ikram etmenizden mahcûb oldum... bu kadar hassas yüreğe, ne desem; hakkını veremem.
Bu neye benzedi biliyor musunuz?... Bayram günü, çok sevdiğiniz bir insana rastladınız; o'na, giydiğiniz bayramlık elbisenizi giydirerek hediye etmenize. Gönlünüzü böyle okudum; bilesiniz diye yazdım.
kadiryeter Kadir Yeter.
26 NÎSAN 2012 Perşembe. TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/siir/598162/--8220guzel-ama-olmaz--8221 Halil Manuş
Yapılan işin kötüsü olmaz.
Manalı bir şiir okudum
Yüreğine kalemine sağlık.