- Net ortamında bazı siteler ve sayfalarda Üstâd vefat etti diye söylentiler var, asılsızdır. tedavisi devam ediyor ... Allah (c.c) onu sevenlerine ve bu necip millete bağışlasın ... Âmin
- Büyük Şair, Büyük Yazar, Anadolu Yiğidi, Dava Adamı, Halkın Şairi Üstâdım/ız ABDURRAHİM KARAKOÇ’a ...
Şiir’e ’ Bismillah ’ diyerek başlar Ya Rabbi sen koru Üstâdımızı ... Halkı için aktı gözünde yaşlar Ya Rabbi sen koru Üstâdımızı ...
Türk-İslâm davası hep adım adım Arsızlar içinde kalmadı tadım Bir ömür ’Suları Islatamadım’ Ya Rabbi sen koru Üstâdımızı ...
Sırtlan tayfasını bir bir yemişti Vatanda adalet hâk istemişti ’ Hak Yol İslâm Yazacağız ’ demişti Ya Rabbi sen koru Üstâdımızı ...
Bir milleti boğar korkağın biri Canlılar ölüdür, ölüler diri..! Gönlümüzde taht kurmuştu Vur Emri .. Ya Rabbi sen koru Üstâdımızı ...
Üstâd derdi; mektup yazdım Hasan’a Ha Hasan’a söylemişim ha sana .. Allah sevmez haksızlığa susana Ya Rabbi sen koru Üstâdımızı ...
Mayası bozuklar hepten kudurdu Garibi, yetimi, karşımda durdu Üstâdım .. Aklı’mız Karaya Vurdu ’ Ya Rabbi sen koru Üstâdımızı ...
’ Yasaklı Rüyalar, ve Kan Yazısı ’ Dosta Doğru, Gök Çekimi, dahası .. Ey Allah’ım senden gelsin şifası Ya Rabbi sen koru Üstâdımızı ...
Yüreği velhâsıl okyanus kadar Mazluma mağdura canını adar Bu milletin ona ihtiyacı var Ya Rabbi sen koru Üstâdımızı ...
Duyan olmaz feryadımı sedamı Beşinci Mevsim’de aldım gıdamı KARAKOÇ; bir yiğit dava adamı Ya Rabbi sen koru Üstâdımızı ...
Milyonlar duaya durmuş bekliyor Genci, ihtiyarı sormuş bekliyor ’Mihriban’ ki; dağlar vurmuş bekliyor Ya Rabbi sen koru Üstâdımızı ...
’Parmak İzi’ nedir, cahiller bilmez Hakim beğ, Tohdur beğ, yaşımı silmez Dünyaya KARAKOÇ bir daha gelmez Ya Rabbi sen koru Üstâdımızı ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR MİLLETİN TEMENNİSİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR MİLLETİN TEMENNİSİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.