(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜNDÜ DOĞUM GÜNÜM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜNDÜ DOĞUM GÜNÜM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba arkadaşım, Güzel dileklerin için teşekkür ederim. Dr.kontrollerim vardı,zaman zaman gecikiyorum. Ama hemşehrimi unutmadım. İzmir'den selamlar sevgiler.
Geride kalan ömrümüzün filmini seyrederken duygusallığımız daha yoğundur doğum günlerimizde. Yılların döngüsündeki bu özel günü, bizi mutlu eden bütün güzelliklerin de miladı kabul ederiz çoğu zaman. Bazen sevgiliyle tanışma anımızdır, bazen evlilik tarihimizdir, çocuklarımızın dünyaya geliş tarihi oluverir bazen ve daha neler neler!… Sevdiklerimizden, değer verdiklerimizden iyi ki doğdun, iyi ki tanıdım seni diyen sesleniştir meltem misali ruhumuza esen… Çok güzel bir seslenişti şiiriniz. Bu vesile ile doğum gününüzü en kalbi duygularla kutluyor, başta sağlık olmak üzere her şeyin gönlünüzce olduğu bir ömür diliyorum. Şiirler ve dostluklar adına kucak dolusu selam ve saygılarımla…
1979 yılı mayıs ayıydı sanırım. Pembegül rumuzlu güzeli görmek amacıyla gitmiştim İzmir'e. Vapurla Karşıyaka'ya geçmiştim... Yaşlı bir teyze seslendi... "Gel oğlum, bir bakla falına bakalım..." "Çok sıkılıyorsun... Cabuk geçecek sıkıntın..." Öyle güzel şeyler söyledi... Doğrusuyla yanlışıyla... İçimi sıcaklıklar sardı... Ertesi günü görüştüm Pembe gülümle... İzmir'in en güzeliyle... Üç aslanımın annesi Can yoldaşımla....
Bunları anımsattı şiiriniz... Kutluyorum... Selam ve sevgiler İzmir'e...
iyiki doğmuşsunuzzzz,nice güzel yıllara sağlık,huzur,mutlulukla ve sevdiklerinizle beraber uzun yıllar diliyorum,harika bir şiir düşürmüş sayfaya doğum günü sebebiyle tebrikler tebrikler
Evet haklısınız arkadaşım ben de Gülenay biliyordum. Daha sonra öğrendim isminizi.Gülümse de güzel. Sadece profilimde ismim yok onun için açıklama gereği duydum. Selamlar sevgiler İzmir'den.
Her şey gönlünüzce olsun dilerim...
Tebrik ederim gönül sesi dizeleri...,
Her zaman sevgilerimle...