Sen aglama gözlerim, Aklım sende takılı kalır. Ne vakit!! Bir çig damlası düşse elime. Gözlerim yüregine burkulur. Uyanmak zor.!! Çig damlası kokan sabahlarda. Bedenim üşümüş, Nefesim sende kalır. Ne vakit gözlerim yagsa. Aklıma bahar, Yüregime umut takılır. Aklım hep sende kalır sende.!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aklım Sende Takılı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aklım Sende Takılı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aklınıza bahar takılsın yüreğinize umut. aklınız hep sevgilide kalsın ki böyle hoş dizeler dökülsün kaleminizden. kısa öz dolu dolu şiirdi kutluyorum kaleminizi sevgiyle ve şiirle kalın her daim. saygılar
Aklımızda dost,yüregimizde sevgisi,ellerimizde uçurtma,ve ona takılı aşk-ı hayallerimiz vardı. bir gün yel esti tütsülü kokusuyla , mavi atlasa çala kalemle yüregimdekiler kazılı verdi ansızın.Ve bir bahar dalı ki henüz uyanmamış uykusunda çiçegiyle koyun koyuna, ben sevgiliye özlemlerimi yüklerim nesne dolu dizelerde.
Çok güzel sözlerinizin size bir dönüşüydü sözlerim. yorumunuza TEŞEKKÜR ederim dost şaire.