Ardı kızıl denizin çatılmış kaşlarından Çıldırmış olmalıydı Marmara’nın suları, Günah tohumlarını boğarken başlarından Tövbelerin ardından çekiyorduk hûları. Esvabı yas renginde siyah giyince deniz Allah’ın gazabından nasıl korktuk hepimiz.
Rahman’ı anmak için canım mı yanmalıydı Hata ettim ya Rabb’im ne olur affet beni, Gözyaşımın seline kalbim dayanmalıydı Dillenseydi seccadem neler söylerdi yeni. Küçük musibetlerle aklım başıma geldi Ben, eski ben değilim vahım kalbimi deldi.
Eyvahlar ülkesinde kalmak değil niyetim Bir türlü hazmetmedim şeytanın oyununu, Nefis yenilgisinde ödenir mi diyetim Soyunsam üzerimden İblis’in efsununu. Yaptığımdan bin pişman derdest olmuş beldeyim Rabb’im Sana sığındım aşkla yanar haldeyim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_AŞKLA YANAR HALDEYİM_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_AŞKLA YANAR HALDEYİM_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rahman’ı anmak için canım mı yanmalıydı Hata ettim ya Rabb’im ne olur affet beni, Gözyaşımın seline kalbim dayanmalıydı Dillenseydi seccadem, neler söylerdi yeni. Küçük musibetlerle aklım başıma geldi Ben, eski ben değilim, vahım kalbimi deldi.
*** Gönülden teşekürler şiirin anlamlı ve ufkun açık teşekürler. selamlar.
depremler.. yürek depremleri.. ve sığınma isteği.. samimi içtendi her dizesi.. kalem coşmuş.. şiir olmuş.. anlatmış yüreği sorgulatmış.. ve nice güzel olmuş.. saygım sevgimle..
bu kaleme bir yerden aşinalığım nerden diye düşünürken aklıma geldi birden hâlâ samimi, hâlâ yazıyor en içinden saygılar olsun, usta kaleme selam bizden
Eyvahlar ülkesinde kalmak değil niyetim Ben bile hazmetmedim, şeytanın oyununu, Nefsin yenilgisinde, ödenir mi diyetim Soyunsam üzerimden, İblis’in efsununu. Yaptığımdan bin pişman, derdest olmuş beldeyim Rabb’im Sana sığındım, aşkla yanar haldeyim
Eyvahlar ülkesinde kalmak değil niyetim Ben bile hazmetmedim, şeytanın oyununu, Nefis yenilgisinde, ödenir mi diyetim Soyunsam üzerimden, İblis’in efsununu. Yaptığımdan bin pişman, derdest olmuş beldeyim Rabb’im sana sığındım, aşkla yanar haldeyim.
Rabbimiz kendisine yürek yangınız pişmanlıkla açılan elleri boş çevirmez sevgili arkadaşım,candan tebrik ediyorum çok içten bir yalvarış çok güzel dizeler.yüreğine usta kalemine sağlık başarıların daimi olsun.sevgimle.
Eyvahlar ülkesinde kalmak değil niyetim Ben bile hazmetmedim, şeytanın oyununu, Nefis yenilgisinde, ödenir mi diyetim Soyunsam üzerimden, İblis’in efsununu. Yaptığımdan bin pişman, derdest olmuş beldeyim Bir tek sana sığındım, aşkla yanar haldeyim.
Harika bir şiir okudum sayfanızdan şairem.. Tebriklerimle.. sevgi ve saygıyla esen kalınız..
Rahman’ı anmak için canım mı yanmalıydı Hata ettim ya Rabb’im ne olur affet beni Gözyaşımın seline kalbim dayanmalıydı Dillenseydi seccadem, neler söylerdi yeni. Küçük musibetlerle aklım başıma geldi Ben, eski ben değilim, vahım kalbimi deldi.
gönül dünyası masivadan ukdeler sunmakta,manevi bir iklimin mevsiminde mısralar harika dile gelmiş Emeğini ve eserini tebrik ediyorum saygılarımla
İnsanın nefsiyle olan mücadelesi ölünceye kadar bitmez ...
Şiirde insanın nefsiyle olan iç hesaplaşması kendi kendini sorguya çekerek ve itiraflar yaparak tövbeye ve istiğfara gideceği ve bunun yordamı açıklanmış ...
bence son derece samimi bir şiir tebrikler ve selamlarımla :))))
Eyvahlar ülkesinde kalmak değil niyetim Ben bile hazmetmedim, şeytanın oyununu Nefis yenilgisinde, ödenir mi diyetim Soyunsam üzerimden, İblis’in efsununu. Yaptığımdan bin pişman, derdest olmuş beldeyim Bir tek sana sığındım, Aşkla yanar haldeyim.
İŞTE DOST IŞIK GÖR DÜNYA DENEN PİSLİĞİ KAL SEVGİLER İÇİNDE EL ELE GÖNÜL GÜZELİĞİYLE DÖN YÖNÜNE KUTLAR SEVGİLER SUNAR BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM ...
hepsi bir birinden güzel tebrik ederim
okurken haz aldım selamlarımla
AŞIK SELAMİ...