(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NAAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NAAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam kalemin hiç susmasın Allah razı olsun Kutluyorum O güzel insana salat ve selam olsun Başarılarınızın daim olması dileğimle selmlarımı sunuyorum...
Alemlere rahmet Efendimiz'e salat ve selam olsun; şefaatından bizleri de nasiplendirsin yüce Allah (c.c.)....
Ne zaman sayfanıza gelsem Cemalettin Hocam, bizi inançlarımızla, imanımızla, ihlasımızla görmekteyim; Rabbim sizden razı olsun, böyle naatlarla bizleri gaflete daldığımız konularda uyandırıyorsunuz, ne iyi, ne hayırlı bir iş yapıyorsunuz... Okumak, dinlemek bile bence bir sevaba yönelik ameldir ki buna da siz vesile oluyorsunuz.... Kalbi selam ve saygılarımı bıraktım
Harika bir şiirdi, dinleme tadı doyumsuzdu. Muhterem şairimi ve inanç dolu yüreğini Tebrik ederim. En içten selam ve saygılarımla. Nice böyle eşsiz güzellikteki şiirlerinizi okumak dileği ile. Esen kalın.
İhlasla Peyganber efendimize yazılmış naat güzel bir yürek sesi olmuş severek okudum dinledim yorumunuza kaleminize sağlık yüreğin daim olsun duygularını kutladım selam ve dua ile kutladım.
Yüreğinize sağlık,mükemmel bir şiir okudum gönül kaleminizden,selam ve dua ile..Yüce Peygamberimiz(s.a.v.)denizler mürekkep olsa yazamaz.Râbbim şefaatine nail eylesin...
merhaba arkadaşım huzurla dinledim ve okudum iyiki geldi canımıza can katan son nebi adaleti sevgiyi insalığı o getirdi gönlümüz MUHAMMET İÇİN atar arkadaşım yüreğin var olsun
selam arkadaşım tabiki yorumlamaya çalışırım ne zaman istersen edebiyat defterine mesajlar bölümüne atarsan şirini alrım olurmu arkadaşım sevgi ile kal
Binlerce selatüselam aşkına yaratıldığımız Hz. Muhammed Mustafa (s.a.v.) efendimize olsun...
Allahümmesalli ala seyyidine Muhammedin ve ala ali seyyidine muhammdin bi adedin ilmih...
Sayfama uyğarayıp konaklayıp misafirim oldunuz hoş geldiniz sefalar getirdiniz şan şeref verdiniz sevgili dostlar sevgili kardeşlerim... Allah hepimizden razı olsun son nebisine bizleri ahiret yurdunda komşu eylesin...
O güzel nadide, nazik ve eşsiz yorumunuzada gönülden çok teşekkürler ederim... Yürekten selamlar, sevgiler, saygılar... Allah'ım bizleri bağışla...
Ablam benimde şiilerimi yorumlarmısın inan yorumlarsen sevinirim yorumlamazsan hiç gücenmem ben sizleri Allah için seviyorum ve sizlerle tanışmaktanda çok mutluyum... Ömür belli kısa dünyada... şu an ağladım gözlerimden yaşlar akoyor................... Kavgaya gürültüye ne gerek.... Ah ah yaşamayı dostluk içnde beceremeyen insanlaık ahhhhhhh..............
Sevgil dost, baharla kokan çiçekleri bize koklatın Allah'ın selamı üstünde olsun. Bu duyguların hiç bitmesin. İnşallah öbür tarafta da birlikte oluruz. Sevgi ve selamlarımı yolluyoum lütfen kabul buyurunuz.
Benim canım senin yerin bende farklklı Allah için seni çok sevdim... O güzel DAVUDİ sesinle şiirimi ne güzel dalgalandırıyorsun.... Allah senden razı olsun abiciğim... SANA SONSUZ SELAMLAR...
ALLAHÜMME SALLİ ALA SEYYİD'İNE MUHAMMED Gözlerimizin nuru gönüllerimizin nuru, Alemlerin efendisi (sav) ne yazmış olduğunuz bu güzel naat için teşekkür ederim Yüce hüda tüm müminleri onun şefaatine nail eylesin Kalemin daim olsun ömrün bereketli sözlerin en güzeli onun (sav) isimlerinin zikredildiğ sözlerdir
HOCAM ELLERİNE YÜREĞİNE SAĞLIK ALLAH TÜM İNANAN KULLARINI ŞEFAATINDAN MAHRUM ETMESİN İNŞALLAH..HER GÖNÜLDE DÜN GİBİ YAPTIKLARI VE ÖĞRETİLERİ.TEBLİĞİLERİ DÜNYA DURDUKÇA DURAKCAKTIR..
Allah razı olsun
Kutluyorum
O güzel insana salat ve selam olsun
Başarılarınızın daim olması dileğimle
selmlarımı sunuyorum...