her dilekte itiraf edilir en çarpık haliyle dilin her gece perdelenmekte her bakışa yansır silüet her hücre, her kemik, her et gizlim; sen içinde.
her mavi, bekleyişin koynunda sararmaya yazılır. her çocuğun balonu, uzağında upuzun bir ağaca takılır. hece ölçüsüne dökülen her şiir, adına dokununca öldürücü saçmalara dönüşüp bin parçasıyla ruha dağılır.
her koşu, yolundan geçmezse asırlara denk tutulur. her savaş sahih de taraf değilsen bir orduya zafer hayali kaybolur. seni der her kelam, her kalem seni yazar. bilmezsen bir destan gibi ebedi unutulur.
sen gizdesin vardasın yoktasın önsözsün son sözümde tek noktasın... ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_İTİRAF_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_İTİRAF_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"affedin abilerim yazar mazurdur bugün.. keder bastı karaya oturdu gemilerim.. bir kişinin yokluğu dünyayı bomboş yapıyor.. işte buydu benim de tüm söyleyeceğim.. NOKTA." der gibiydi şiir.. mükemmeldi.. tebrikler..
tebrikler