Kıyam durmuş varlığı gün batımı yönünde Öksürük nöbetini aksatmayan ciğerim Pür neşe halay çeker gözlerimin önünde Kafesimi zorluyor sormadan var mı yerim Oysa neler düşündü sağlıklı her gününde Ömrünü baki sanıp yüksekten uçan serim Mukayese ederken şimdileri dününde.
Kendini zorlamıyor idrakta Âdemoğlu Kalp gözünü kapatıp beyhude dolanıyor Üstünlük taslıyorken cinsine kızı /oğlu Amel yaftasındaki namıyla ulanıyor Gündüzü gece olmuş sanki adı Köroğlu Yanlış yola saparken dimağı bulanıyor Manasız ısrarında hatalı insanoğlu.
Asi olanın sonu cehennemde bir kuyu İsyankâr tavrımızdan arınsak bile bile Kuran’ı yol seçenin kötü olur mu huyu? Şerrin altında hayrı ayırsak iman ile Öfkeli bedenlere sıçrasa abdest suyu Tevekkülle uslansa saatler bundan böyle Hakk adıyla coşarken yüreklerde sağ duyu.
Tek sıkımlık canımda pişmanlıkla yunuldum Arımdan kızarsam da bıkmadan tövbe ettim, Simsiyah bir gecede yalnızlığa sunuldum En hakiki aşk deyip Sahibimi zikrettim; Rabb’in adını anıp derdime şifa buldum Aklımı tımarlayıp binlerce kez şükrettim Yaradan’ın lûtfuyla saadete gark oldum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_TEVEKKÜLLE USLANSA_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_TEVEKKÜLLE USLANSA_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Belirli kalıplarda kalmak yerine farklı bir kafiye düzeni ve 7 mısralık kıtalar halinde kurarak farklı ancak son derece başarılı bir çalışmaya imza atan şairemize teşekkürler ediyorum
çalışmanın farklı oluşu konunun daha zengin bir anlatım ve de şiirin bol içerik kazanmasını sağlamış :))
şiir gelenekten öğrenilir ama tarz meydana getirmek ancak kendi çabamızla olur ..kutlarım
selamlar ve hürmetler.
telkök tarafından 4/19/2012 5:02:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Tek sıkımlık canımda pişmanlıkla yunuldum Arımdan kızarsam da, bıkmadan tövbe ettim, Simsiyah bir gecede yalnızlığa sunuldum En hakiki aşk deyip, Sahibimi zikrettim; Rabb’in adını anıp, derdime şifa buldum Aklımı tımarlayıp, binlerce kez şükrettim Yaradan’ın lûtfuyla, saadete gark oldum.....
Şiir finali asil ruhlara ve usta kaleme yakışır mükemmellikteydi.... Candan tebrik ve saygılar...
Ney sesi daralan yüreğime ne iyi geldi bir bilsen ,çok sEverim bu yanık ney sesini nasıl işler içime.. Sanırım için acımış yazarken canım. Kırık olunca beden ruh yazıyor böyle en derinden.Çağlayan olmuş her sözcük. Az yaşa çok yaşa elbet ölümü tadacak her nefs. Önce can sağlığı gerisi hikâye canım. İyi bak kendine.Ömrüne bereket. Kal sevgilerimle.
Bu kalemden dökülen şiirleri okumak ayrıcalık olsa gerek. Siz hep şiirle kalınız efendim, bizlerde okuyalım. Kaleminize ve yüreğinize sağlık. Selam ve duamlasınız. Güne düşmesi dileklerimle, saygılarımla hanımefendi.
ALTUNEL tarafından 4/17/2012 9:37:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bir sıkımlık canımda pişmanlıkla yunuldum. Arımdan kızarsam da, yine de tövbe ettim Simsiyah bir gecede yalnızlığa sunuldum En hakiki aşk deyip, Sahibimi zikrettim Rabb’in adını anıp, derdime şifa buldum Aklım başıma gelip binlerce kez şükrettim Yaradan’ın de izniyle, saadete gark oldum
Asi olanın sonu, cehennemden bir kuyu İsyankâr tavrımızdan arınsak bile bile Kuran’ı yol seçenin, kötü olur mu huyu? Şerrin altında hayrı, ayırsak iman ile Öfkeli bedenlere sıçrasa abdest suyu Tefekkürle uslansa, saatler bundan böyle Hakk adıyla coşarken yüreklerde sağduyu.
Mükemmel yarın yine geleceğim Candan tebrik ediyorum sevgili arkadaşım duygularına yüreğine yetkin kalemine sağlık başarıların daimi olsun sevgimle.
CANSIN SEN GENE ÇOK ANLAMLI GENE ÇOK GÜZELDİ DİZELERİN HANİ SESLENDİRME DİYE ARADIM İNAN ŞİİRİN FAVORİ LİSTEMDE TEKRAR TEKRAR OKUYACAĞIM SEVGİMLESİN NECLACIĞIM
Asi olanın sonu, cehennemden bir kuyu İsyankâr tavrımızdan arınsak bile bile Kuran’ı yol seçenin, kötü olur mu huyu? Şerrin altında hayrı, ayırsak iman ile Öfkeli bedenlere sıçrasa abdest suyu Tefekkürle uslansa, saatler bundan böyle Hakk adıyla coşarken yüreklerde sağduyu.
şu son mısrada keşke bu güzel şiir devam etse dedim,ve burayı alıyorum Yüreği güzel olanın kaleminden güzellikler dökülür bayağıdır sayfaya uğrayamadım,güzel şiirlerinizi özlemişim saygılarımla
Şiiri o dizeden sonra bir bölüm daha okuyabilirsiniz. Sizin yorumunuzun ardından yazmıştım. Çok teşekkür ederim beğeni ve güzel yorumunuza. Selam ve dua ile.
çalışmanın farklı oluşu konunun daha zengin bir anlatım ve de şiirin bol içerik kazanmasını sağlamış :))
şiir gelenekten öğrenilir ama tarz meydana getirmek ancak kendi çabamızla olur ..kutlarım
selamlar ve hürmetler.
telkök tarafından 4/19/2012 5:02:22 PM zamanında düzenlenmiştir.