(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVEN KISKANMAZ MI? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVEN KISKANMAZ MI? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Can cananını gözünden kıskanır,o olmazsa kendisini yok sanır.Kıskanmayan insan kendisini aşıkmı sanır.Kıskanan sevglidir,kıskanmayan hiç bir şey.şiiriniz harika duygular yaşattı sevenin sevdiğine seslenişiydi.Kutluyorum can dost,iyiki varsınız,iyiki sazınızı,sözünüzü,avazınızı görmeyi,duymayı nasip etti yaradan.Allah sizi korusun.
bacısın bir tanesi evet kıskanır kendimden biliyorum sevdiklerimi hiç paylaşmam...şiirin çok güzeldi yüreğine saglık kalemin nur olsun.............sevgimlesin
anlam ve anlatımı olağanüstü güzel, özenli uyakları, sağlam ayaklarıyla tam bir usta ozan şiiriydi. severek ve hazla okuduğum, musıki tadında müstesna bir hece şiiri... tebrikler ve saygılar sunuyorum...HŞT
Yaşamdır sevgili can dostum,sevmek ve sevilmek herkesin hakkıdır.İçten yazılmış bir şiir okudum.Kıskanmak ruhun halıdır.Kimine göe çok kimine göre azdır.Ama duygular düşlerle perçinleştimi durum daha da değişir.Kutlarım sevgi ve saygılarımla...
MERDAN kanar gizli yaran Zor bulunur merhem saran Hasretleri kavuşturan Dağlar yolu kıskanmaz mı? Seven insanlar birbirini kıskanır aşk ve sevgi bitmemişse tabii,insanlar kıskanılmak ister sevildiğini anlamak ister bu bir insanca ihtiyaçtır.Gül de bülbül de birbirini kıskansın dozunda ,harika bir şiir tebrikler ,sevgi ve selamlar duygulu yüreğine arkadaşım.
Kıskanmak aşkın kanunda var , elbette kıskanılır can abim kıskanılmaz mı? Duygulu ve sevda dolu bir eser türkü tadında, kalem ehli, yürek mahir olunca duygular çağlayan olup şiirin döşüne düşer, çokça şiirdi kutlarım kaleminiz daim olsun, selam ve saygılar...
cok güzel anatim ve siir yüreginize saglik kaleminiz var olsun hocam
saygiyla......