Hayata bağlayarak unutturdu kederi Sol köşeyi ayırdım kalbimde daim yeri Girdabında kayboldum büyüledi gözleri Melek yüzlü ceydanın endamına vuruldum.
Kasavetle dolmuşum tebessüme hasrettim Zamanın boşluğunda kim bilir nere gittim Karşıma oturtarak dirsek yapıp seyrettim Melek yüzlü ceydanın endamına vuruldum.
OZANMERDAN çal çığır aşka kaldır şişeyi Yıllar boyu hüzünle unutmuşsun neşeyi Benden bir ben yarattı görmüyorum bir şeyi Melek yüzlü ceydanın endamına vuruldum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ENDAMINA VURULDUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ENDAMINA VURULDUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
OZANMERDAN çal çığır aşka kaldır şişeyi Yıllar boyu hüzünle unutmuşsun neşeyi Benden bir ben yarattı görmüyorum bir şeyi Melek yüzlü ceydanın endamına vuruldum
Kusursuzdu.. kalem usta yürek şair olunca böyle dolu dolu güzel eserlere imza atıyor değerli Ozanımız tebrik ve takdirimle saygı ve selamlar..
ÜSTADIM; ÖZLEME İŞLEYEN DİZELERİNİZ NEFİSTİ. SANKİ YILDIRIM AŞKINA TUTULMUŞ GİBİ CEYDANIN ENDAMI SİZİ FAZLA MEST ETMİŞ VE GÜZEL DİZELERİN OLUŞTURDUĞU ŞİİR OTAYA ÇIKMIŞ. GÖNÜL SESİNİZ HİÇ DİNMESİN Kİ BÖYLE ÇAĞLASIN DURSUN. SAYGILARIMLA...
Melek yüzlü ceydanın endamına vuruldum.
Çok güzel şiir güzel anlatım yüreğinize sağlık. Saygılar.