(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Keser Döner... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Keser Döner... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu sözü bir zamanların meşhur bir siyasetçisi çokça kullanırdı, Çok beğendiğim ve anlamı derin olan bir sözdür. Sizin zaman zaman bu tür özlü sözlere gönderme babından yazdığınız şiirlerinizi oldum olası çok beğenirim. tebriklerimle dostum.
Bu söz dünküler içinde geçerli idi, yarınkiler içinde geçerli olacak. Göndermelerim sade siyasetçilere değil, en başta kendime olmak üzere elinde yetkisi olan herkese. Beğenileriniz şahsıma verilen en kıymetli ödüldür.Bilmukabele bende sizin şiirlerinizi oldukça beğenirim.
Şiire daha bir anlam kazandıran yorumunuz için Teşekkürler...
Hepimizin götüreceği birkaç metre bez parçası şu yalan dünyadan. Ardımızdan iyi anılmak olmalı, vereceğimiz hesabı amaç edinmeliyiz. Yüreğinize sağlık. Saygılarımla...
Çok doğru tesbitler bunlar.Başkasına akıl verip kendimiz yapmamazlık edersek o hiç olmaz. Dün geri planda olanlar bugün ön saflarda olabilirler. Verilecek hesap amaç edinmeli... Güzel içten samimi yorumunuzla şiire biraz daha anlam yüklediniz. Selam ve saygımla teşekkürler...
"her işin bir hesabı var her inişin bir yokuşu var " ve her çıkışın bir inişi var. Önemli olan da çıktığın yerde kalabilmek. Yoksa Allah korusun güme gidersin :)
Şiirim güzeldi kerdeşim ianan bu günlere çok uygun şiirin... Şiir okudun sen diye hapse konan insanı. bu millet onu hepse koyanların başına sultan yaptı... İster ağla, ister gül... Keser sap döndü şimdi hesapta soruyorlar... SELAMLAR... Yarınlar ne olur onuda bilmiyorum...
CemalettinGÜRPINAR tarafından 4/14/2012 9:04:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
dostyeli tarafından 4/15/2012 11:03:02 PM zamanında düzenlenmiştir.