kanatları olsa insanın uçası gelir turkuvaz koylara, yalayıp denizi iyot kokulu bir rüzgâr yükselir derin uçurumlardan eteklerine dağların...
dağlar bu mevsim çiçek denizi güneş yüzlü papatyalar katırtırnağı sarı alev anemonlar al yanaklı, orkideler rengârenk morlu, pembe, benek benek, baştan sona gelin şimdi Toroslar telli duvaklı...
ey meçhule giden adam; in hele dağlardan denize, kıyısında suların ince eleğinden geçmiş kumsal, akar avuçlarımızdan akarcasına kum saatinde zaman bembeyaz, köpük köpük; bu kaçıncı rüyâ, kaçıncı masal?!
uzanıyor gözlerinde esmer, sarışın, kumral dalga dalga deniz, dalgalanan saçlarıyla savruluyor kurumuş ağaçlar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇİÇEK DENİZİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇİÇEK DENİZİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şaire özgü nice güzelliklerin yansıdığı harika sayfayı ziyaret etmek güzeldi.Tadına doyamadığım muhteşem bir şiir okudum değerli üstadımı kutluyor saygılar sunuyorum..
Özgün kaleminizi kutluyorum değerli hocam.
Saygı ve sevgimlesiniz.