İyi Oku Beni ...! Bende kalan son yarım saatin var Haydi... Defol, defol git hayatımdan piç… Çok azap verdin bana çok…! Senin gibisi olamaz hiç, Eşin benzerin de yok. Artık başlıyorum her şeye sil baştan yeni. Bak işte, en sonunda zorla da olsa, Tuttum hayatımdan sildim seni.. Rahatladım ben, sen yoksun ne de olsa. Şimdi ise... Seni hayatımdan silişimi kutluyorum yüreğimde! Bu gece senden kalan son gece, Yeni bir sabaha, yeni bir umuda yatıyorum. Dökülüyor umut şarkıları dudaklarımdan sessizce… Gözyaşlarım kahkahalara boğuyor yalnızlığımı, Giden günlere inat, gülümsüyorum yeni günlerime. Sözlerimin keskinliği öldürüyor hasretimi. Senden bana kalan, anılarla, düşlerimi de söküp atıyorum. Yeni yıla, şiirlerimle birde yalnızlığımla gireceğim. Çok şeyimi aldın, ömrümü almana izin vermeyeceğim. Ama yeni yılda, yeni bir günde yalnızlığıma son vereceğim. Sarhoş mutluluğum ayrılık şiirlerime eşlik ediyor Kan kaybediyor gecem...! Kan kaybediyor geçmişim, Kan kaybediyor geçmiş bütün olumsuzluklar. Çok üzdün inan ki, Buna rağmen bil ki, Bundan sonra bana Aşk var mutluluk var. Aras seni sevinçle terk ediyor, Ve... Ayrılık... Hak ediyor...! Yeni başlangıçlarım var artık; Şaşırırsın üzülürsün belki, Bıraktığın gibi kalmayacağım, Ne bileyim, yeniden seveceğim işte! Seni hiç ama hiç anmayacağım. Sensizliği kutluyorum şimdi bende Bütün acılarım kaldı giden sende Hem dönme bu günden sonra Engel olma mutluluğuma Tahammülüm yok artık sana İzin vermem asla buna. Her şeyimi geri alacağım bir bir NEFRETİM OLDUN SEN 2011 Bir cümlelik yer bile yok Ar@s’ın hayatında Sana........................! Olsa olsa, geçmişimin anılar mezarlığına gömülmek düşer Bu gece sana...!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEFRETİM OLDUN 2011...! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEFRETİM OLDUN 2011...! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.