(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İTİRAF... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İTİRAF... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevmeye sebep o kadar çok bileşen var ki! Akıl şaşar, fikir şaşar çoğu zaman. Nice sevilenlerin isimleri geçer takdire şayan şiirlerde, şarkılarda, türkülerde ama birçoğu hayalden ibarettir. Her geçen gün görgülerin artmasıyla beklentiler şekillenir, düşünce ufkunun zenginleşmesiyle yeni özellikler eklenir işte o ideale. El kaleme gidince insan kendi bile şaşar haline, tatlı bir tebessüm ile sevgisini itiraf eder mürekkebin ıslak izlerinde… Çok güzel bir seslenişti. Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum…
Şayet aşk bir düş ise, Bir gün pişer kendi kendine Ve hep aklında geze geze, Dönüşür o hakikate ! Düş de başlar bence Çünkü bir aşk ilk önce. Gözler çarpar birbirine Bürünür her iki gözler de, Düşten giysilere ! Hakikatle düş arasında, Bir yol gider sevgiye Aşk’tır o “İtiraf” işte Duman çıkmış neticede Düşün olduğu tam o yerde !...
Aşk bazen insanı göklere çıkaran bazen de savunmasız yere düşüren çoğu zamanda yıldızlarla dans ettiren düşşel bir oyun. Bulutlar sofasında bir şölen .Sonrası sonrası da S/onsuzluk. Yüreğine sağlık arkadaşım kısa net ve tam onikiden. Sevgimle İZMİR'le kal hep.
Elmamı aldım başköşeme koydum arkadaşım. Gerçek aşk çok zor bir matematik problemi gibi. Çözmek ömür alıyor sürekli yenilenmek gerekiyor. Dostluklar İzmir'den.
Gerçek gibi görünse de .
Benim gerçeğimsin sen
Saklıyorum düşlerimde.
Nefis bir itiraftı arkadaşım ...Kalemine yüreğine sağlık...sevgilerimle...tebriklerimle ..