Sana geldiğim yollarda Mavi vardı boncuk rengi Nazarına sığındığım Sana geldiğim yollarda Mor kırmızıgüller vardı Baş ucuna sağ yanına koyduğum Sana geldiğim yollarda Sen vardın içinde kaybolduğum Şimdi ismini yazan mermer parçasına damlıyor göz yaşlarım Yoruldum sensiz yaşamaktan artık yoruldum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANA GELDİĞİM YOLLAR.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANA GELDİĞİM YOLLAR.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana geldiğim yollarda Mavi vardı boncuk rengi Nazarına sığındığım Sana geldiğim yollarda Mor kırmızı güller vardı Baş ucuna sağ yanına koyduğum Sana geldiğim yollarda Sen vardın içinde kaybolduğum Şimdi ismini yazan mermer parçasına damlıyor göz yaşlarım Yoruldum sensiz yaşamaktan artık yoruldum.
:( kayıpların ardından düşen sessiz çığlıklar nasılda kanatıyor insanı be usta yüreğin yorgunluğu bir başka acıtıyor insanı
Hani yorulmak yoktu, sabır vardı, sessizce beklemek vardı ? Olmuyor işte hasret öğle bir yoğruluyorki , katmerleşiyor ve ayaklar o mermere kadar taşıyor ve işte o zaman bir sen, bir o var.. O koca yüreği kutlarım en kocamanından, hüzün damlıyor ince, ince. Saygımla.
yasla omuzunu omuzuma be dostum o yollar da sevgi vardı o yollarda özelem vardı o yolların sen vardın bir gün döneceksin ümidiyle bekliyen bir kemahlı var
Giden gidiyor ama çok şey götürüyor..Siz hiç açmayan gonca gülün solduğunu gördünüzmü..Ben gördüm.. Boynunu büküyor..Simsiyah oluyor..Sonra çürüyüp düşüyor.. Sağol can dost..Omzunu ıslattığım için özür dilerim..Çok suluyum işte...Saygıyla..
Mavi vardı boncuk rengi
Nazarına sığındığım
Sana geldiğim yollarda
Mor kırmızı güller vardı
Baş ucuna sağ yanına koyduğum
Sana geldiğim yollarda
Sen vardın içinde kaybolduğum
Şimdi ismini yazan mermer parçasına damlıyor göz yaşlarım
Yoruldum sensiz yaşamaktan artık yoruldum.
:(
kayıpların ardından düşen sessiz çığlıklar nasılda kanatıyor insanı be usta
yüreğin yorgunluğu bir başka acıtıyor insanı
tebriklerim kıymetli yüreğine olsun saygımla