Bir sen kaldın benden geriye ...ben mi?... Bense gidiyorum hiç bilmediğim diyarların Bilmediğim sokaklarında Yalnızlığıma çareler aramaya
Bir sen kaldın benden geriye Severdi diyorlar ardımdan Onu çok severdi...
Gidiyorum, Sesimide çığlık çığlık sürüyorum ardımdan Kendimi de parça parça bırakıyorum yollarımda Ama sen gelme! Bilme ne halde olduğumu Sen yeterki üzülme...
Bir sen kaldın benden geriye Sen dediği zaman birileri Aynı cümlede bende olurdum mutlaka, Herkes bilirdi Sen ne demekti, Ben ne demekti... Mert bir sevdaydı bu Savaşta verdik cömertçe kendi içimizde Sokulup bir köşeye avuttukta ruhlarımızı masumiyetle, Bir ben kaldım geriye Sadece senden ibarettir...
Gidiyorum güzel gözlüm öyle şehir şehir değil Ben benden gidiyorum Bütün olumsuzlukları bütün haksızlıklarıda beraberimde götürüyorum Sen rahat et diye,
Kanayan tüm yaralarıma tuz basıyorum Artık tüm savaşlara ben koşuyorum.
Bir sen kaldın geriye parçalanamayan tek yanım Bir ben kaldım geriye Sadece ben bütün seninle
Değerli yorumuyla YALNIZLIK ABİDESİ arkadaşıma teşekkürlerimi sunuyorum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..// bir ben kaldım ..// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..// bir ben kaldım ..// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir sen kaldın benden geriye Sen dediği zaman birileri Aynı cümlede bende olurdum mutlaka, Herkes bilirdi Sen ne demekti, Ben ne demekti... Mert bir sevdaydı bu Savaşta verdik cömertçe kendi içimizde Sokulup bir köşeye avuttukta ruhlarımızı masumiyetle, Bir ben kaldım geriye Sadece senden ibarettir...
sevdiğinden gitmek bir tür ölümdür bilirim giden sen olsanda kanayan biten yine de sen oluyorsun şiirdi dolu dolu can tanem ve harika bir seslendirme
Kanayan tüm yaralarıma tuz basıyorum
Artık tüm savaşlara ben koşuyorum.
Bir sen kaldın geriye parçalanamayan tek yanım
Bir ben kaldım geriye
Sadece ben bütün seninle
DİZELER YORUM ALDI GÖTÜRDÜ ,GİDİYORUZ BİR BİLİNMEYENE.DUYGULARINA YÜREĞİNE MAHİR KALEMİNE SAĞLIK ,YALNIZLIK ABİDESİ DOST YÜREĞİNDE DUYGULU NEFESİNE ,SEVGİLİ ŞAİREM BAŞARILARIN BİTİMSİZ OLSUN SEVGİMLE.