Dört+Dört+Dört
4+4+4 esittir varmi bilen?
Arap olayim bir sey anladiysam Yetmedi imam hatip,kuran kurslari Secmeli dersleri de oldu cabasi Basimiz degecek ya göge Gaye mümkün oldugu kadar yakin olabilme Giden gitsin herkes Mersin´e Biz de varken gitmek tersine Yikansin beyinler yikanabildigi kadar Bu ampul daha cok can yakar Nasil farkina varacagiz ki? Olduktan sonra kulaklar sagir,gözler kör Vatandas etti vatandas buldu Tükenince tüm umutlari Yagmurdan kacarken doluya tutunmak Iste buna derler belki de mustahak Yarinlar kara yarinlar sancili Öyle isterdim ki hakli cikmamayi Görünün köy kilavuz istemez Megerse biz olmusuz coktan onlara cerez (Berlin,07.04.2012) Talat Özgen |
sizi zincirleyen esareti üstünüzden atma cesaretinden bahsetmişsiniz..bakın siz hele..iki tarafı da tanımışsınız..ne kadar cahilce ,zavallıca bir açıklama.. nefes almadan dursanıza,yemeyin,içmeyin,yürümeyin,kımıldamayın,bu satırlara cevap vermeyin,yaşamayın..hadi yapın bunları bağımsızca kendi başınıza..ne esaretinden bahsediyorsunuz bayım siz..asıl özgürlük bizim RABBİMİZDE ,esaret nedir özgürlük nedir bunun bir tercümesini öğrenin siz..
meşakkat çekiliyor diye suçlamaya kalkıyosunuz,size çalışmadan para vermeyenlerin yandaşı olmuşsunuz ama..size sadece talat özgen siniz diye para ev iş veriyorlar mı..çalışıpta kazanıyorsunuz dimi..ama iş RABBİMİZİN bahşettiği güzelliklerin karşısında zorluklara tahammül etmeye geilnce zorluğa gelinemiyor demek..ne acınası bir nankörlük..ne haksızlığından bahsediyorsunuz siz..kim üzerinde nasıl bir hakkınız var da yargılamaya kalkıyorsunuz..YÜCE RABBİMİZ adına yargılama hakkı ne size ne de bize düşmez,gerektiği vakit vaad ettiği gün geldiğinde herkese istediğini istediği kadar belirtecek olan da RABBİMİZDİR,amenna ve saddakna..ayrıca kayıtsız şartsız sorgusuz sualsiz inanç tanımı yapmışsınız..RABBİMİZİN ilk ayetidir..OKU..okumak düşünmeye sevk etmektir..nasıl kötü bir zihniyet ki bunu bile nasıl yorumlamışsınız..etrafınıza bir bakınn her yerde RABBİMİZİ görmek mümkün hissetmek mümkün yaşamak mümkün..sana imanın karşısında cenneti vaad ediyor ki bu bile nasıl merhamet demek zaten istesende istemesende karşı koymaya güç yok direnç yok hiç birşey insanoğlu iradesinde değill..cüzi irade hariç.. siz size bize kötü davranan insanlarla dünyayı hayatı yargılamaya kalkıyorsunuz..ama ilk cümlem de oydu şimdi de tekrarlıyorum..doğru doğrudur yanlış yanlış,doğru yapılmıyor diye yanlışa doğru denmez.. insanların kötülüklerini RABBİMİZE bağlayamazsınız..RABBİMİZ açıkca vaad ediyor,asıl gün gelip çattığında herkesin hesabının nasıl sorulacağını..sadece gaybı bilmediğimiz bize bildirildiği haliyle bile tüyler ürpertici o günün şerrinden RABBİMİZE sığınıyorum.. RABBİM size ve sizin gibilere hidayet eylesin İNŞAALLAH HAYIRLISIYLA..bizleri de yolundan almasın İNŞAALLAH HAYIRLISIYLA..sizin bu yazdıklarınızı ve düşüncelerinizi okudukça özünüzde tertemiz olan ruhunuzun ne kadar acı çektiğini ve kendinize nasıl bir zulüm yaptığınızı bu mutsuzlukta nasıl bir dehşette olduğunuzu düşündükçe üzülüyorum..herkesin imanı aklı kadardır..hiç görenle görmeyen bir olur mu..kalbi mühürlenmişlerle kalbi olanların mukayesesi yapılır mı..tabii ki bir olmaz tabii ki kıyas yapılmaz..