Gün akşam oldu yine saatler gece yarısını vururken Herkesler sevdigini koynuna alıyor yatıp uyurken Gecelerde uyku nedir bilmez oldum,sen aklımda dururken Gözlerim yollarda, ben hala seni bekliyorum geleceksin diye...
Seni beklerken gözyaşlarım yağan yağmur sularına karışır Islanmaktan korkan insanlar, sokakta birbiriyle yarışır köşe başında duran iki sevgili sırılsıklam aşık olmuş sarışır Gözlerim yollarda,ben hala seni bekliyorum geleceksin diye...
Bir sessizlik çöküyor sokaklara, şehrin ışıkları sönüyor Bacaklarım taşımıyor beni açlıktan başım dönüyor Yüregime sancılar giriyor,dayanamıyor sensizlige ölüyor Gözlerim yollarda,ben hala seni bekliyorum geleceksin diye...
Bir anda seni karşımda görürür yerimden dogrulurum Yağan yağmura ve yerdeki sulara inat sana doğru koşarım Her yanımdan sular boşalır,gitme ben sensiz nasıl yaşarım Gözlerim yollarda,ben hala seni bekliyorum gelecelsin diye...
Sessiz karanlık geceler arkadaşım oldu seni beklerken Hiç mi vicdanın sızlamıyor ayrılık yükünü bana yüklerken Duyduğum senin sesin olur, şimşekler çakıp gök gürlerken Gözlerim yollarda,ben hala seni bekliyorum geleceksin diye...
Seneler geçmiş,saçlarım ağarmış,sakalım uzamış,yaşlanmışım Yıllarca gidip sokagın karşısında duran ağaca sıttımı yaslamışım Güneş doğdogunda,deli ver diye çocuklar tarafından taşlanmışım Gözlerim yollarda,ben hala seni bekliyorum geleceksin diye...
Beni terketmeyen bir dostum var, yıllarca peşimde dolaştı Soguk gecelerde , beni ısıtan, yorganım olan tek karabaştı Ayrılık denen çaresi olmayan hastalık benden onada bulaştı Gözlerim yollarda,ben hala seni bekliyorum geleceksin diye...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZLERİM YOLLARDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZLERİM YOLLARDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir sessizlik çöküyor sokaklara, şehrin ışıkları sönüyor Bacaklarım taşımıyor beni açlıktan başım dönüyor Yüregime sancılar giriyor,dayanamıyor sensizlige ölüyor Gözlerim yollarda,ben hala seni bekliyorum geleceksin diye...
Çok güzeldi dizeleriniz kutluyorum.
Küçük bir itiraf bu gün sayfamı ziyaret etmemiş olsaydınız ben bu kadar benim duygularımı yansıtan güzel dizelerden mahrum kalacaktım tşkr ediyorum .Yüreğinize sağlık saygılarımla.
Teşekkür ediyorum yorumunuz için amacımız şiirlerimizi daha çok okuyucuya ulaştırmak şiirlerimi yaklaşık bir ay önce yayınlamaya başladım bir arkadaşım çok ısrar etti yorumlar beni onurlandırıyor ve daha çok şiir yazmaya isteklendiriyor inş daha çok okuyucuya ulaşırız saygılarımla...