Git başımdan Kara bulut Yağmak istiyorum bugün. Nem çektim Aşk nehrinden Yoğunlaştım buharımda Senin gibi korkutmam ben Yıldırımım düşmez tenden Gözlerimde Şimşek çakmaz, Gök gürlemez yüreğimde Şarkı gibi dökülürüm Zarar vermez sağanağım. Duygu damlalarım süzülür yükseklerden Şemsiye açmaz, kaçışmazlar Hayranlıkla gülümserler Kendir gibi ıslananlar!.. Hayat bulur raks ederler Gönülleri paslananlar.
Ne rüzgârla savrulurum Ne ayazdan kavrulurum. Don tutmaz taneciğim ısıtırım yağdığımı Kaynağımı sorma sakın Sevgi gölünden nemçeker Enginlerde dolaşırım Merhamet pınarımdır Edepse karışımım Muhabbet kıvamımdır İtikat bir bütünüm Ben mehtabı hoş eyleyip Harikalar yaşatırım Sevdiğimin çevresini Hoşgörüyle kuşatırım.
Yağacağım menekşeye Kokusunu salsın diye Düşeceğim papatyaya Sarılara çalsın diye Gâh düşerek ırmaklara Havzasından taşacağım Bağrı yanan çöl toprağın Koşacağım imdadına İlham verip cananıma Dizelere boğacağım Git başımdan kara duman Gürleyerek yağacağım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDA YAĞMURU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDA YAĞMURU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yine anlamlı ve duygu yüklü dizelerdi her zaman ki güzelliğinde yorum yazmak ne haddime elbette ki ustasınız bu konuda kutluyorum değerli ozanımızı selamlar yolcu otobüsünün koltuğundan..
Yağacağım menekşeye Kokusunu salsın diye Düşeceğim papatyaya Sarılara çalsın diye Gâh düşerek ırmaklara Havzasından taşacağım Bağrı yanan çöl toprağın Koşacağım imdadına İlham verip cananıma Dizelere boğacağım Git başımdan kara duman Gürleyerek yağacağım. Sevgi yağmurları yağsın yüreklerimize ki biz şairlerde dizelere yağdıralım.Kutluyorum çok güzel bir serbest şiir arkadaşım selamlar.