Bugün hiç gülmüyorsun neden suratın asıldı ? Bakamıyorsun gözlerime ağlamaktan sesin kısıldı Konuşmanın sonunu getiremedin kelimeler kesildi Dayanamam seni bu halde görmeye ölürüm sevdigim....
Ben senin o eski güler yüzlü halini arıyorum Açmışım ellerimi, kolarımla ince belini sarıyorum Çok soguksun bana bugün sebebi nedir soruyorum Dayanamam seni bu halde görmeye ölürüm sevdigim...
Bu sessizligin hayra alamet degil neler oluyor Bakışlarınla anlatmak istedigin nedir gözlerin doluyor Kızaran yanakların her geçen dakika sararıp soluyor Dayanamam seni bu halde görmeye ölürüm sevdigim...
Gel otur yanıma anlat olanları bende bileyim Gözlerinden akan yaşları mendil yerine elimle sileyim Sen acı çekerken ugruna sızlamayan yüregi nideyim Dayanamam seni bu halde görmeye ölürüm sevdigim...
Bir ayrılık kokusu hissediyorum yine gönlüm gamlı Yüregim sızlıyor canım yanıyor gözlerim oldu nemli Ben sensiz ne yaparım söyle, gidecegin halinden belli Dayanamam seni bu halde görmeye ölürüm sevdigim...
Hani çok seviyordun, diyordun, ayrılırsam ölrüm Al bu hançeri sapla yüregime sevmedigini görürüm Sensiz olmak cehennem bana, ölüme yürürüm Dayanamam seni bu halde görmeye ölürüm sevdigim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİTEN AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİTEN AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.