bir bohçam var bir kaç pılı pırtı bir de kocaman bir sevdam hangi köşeye alsam gitsem başımı başımın altından eksilmeyen kocaman bir sevdam...
kimi türkü olur dilimde kimi dua kimi de şiir yazdırır böyle öyle bir sevda... toplarım pılımı pırtımı da sevda mı koyamam bi yerlere konduramam kimselere en çok benim sevdamdır , öylesine ...
ne zaman başladı bilmem "çocuktum ufacıktım" demiş şair oysa ondan evvel ondan ahir sevdanın adı konmadan adım âlemde anılmadan yazmış kalem, kurumuş mürekkep...
şimdi dinlerken beni ey dudak büken yüreğe atan tohumu bırakır mı meyve vermeden hele yaz gelsin gör neler olur az daha , biraz daha sabır sevdam içimde boy boy başaklanır allayıp pullayıp pazar etmeden kem gözler üstüne nazar etmeden sarıp sarmaladığım emek emek kocaman bir sevdam var benim...
bir bohça bir kaç pılı pırtı, onları da ateşe vermenin vakti geldi şimdi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
koskoca bir sevda... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
koskoca bir sevda... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.