(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... KOLAY..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... KOLAY..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yorumunuzu degerli buldum. Emperyalizmin, "Böl parcala, yönet" anlayisinin karsisinda olmaliyiz. Ülkemizin sosyo-ekonomik, yapisi malüm. Emperyal anlayislar, hicbir ülkede, uluslarin yararina politika, izlememistir. Özünde halklarin cikarlari dogrultusunda politika, yürütmeleri, onlarin dogasina aykiri. Onlar kendi cikarlarini, her daim önde tutarlar. Ve ülkelerin yumusak karni olan sorunlarini hep gündemde tutarlar, etnitize kesimleri kullanirlar, kendilerine politik anlayisda yakin olan kesimleri kiskirtirlar. selamlarimla, esenlikler dilerim...
En kolay, politika; insanlarin, Dini ve, Milli yanlarini sömürmektir... Bu türden anlayislara, Firsat vermek, Tarihi sorumluluk tasir...
Ne yazik ki,milli meclisten bu yana politika hep milli duyguları sömürdüler.Vatanı sevenlere sadece içine acıları çekmek oluyor.Çünkü millet vekili olmak için elbete oldukça masraflar yapılıyor.Millet Vekili olanlar önce yaptığı masrafları çıkarmak,sonradan da köşeyi dönmek için elinden geleni yapıyorlar.Seçimlerde yer yer dolaşarak aşırı vaadlerde bulunuyorlar,millet vekili olduktan sonrada vatandaşların yüzüne bile bakmazlar...Güzel bir eser yazmışsınız.Sevgi ve saygılarımla...
Kutlarım
Saygılarımla
GC7