Ayazın gecelerimi buz kestiği bir anda donuverdi aklım Yürekte, hesapta olmayan bir kıvılcım Gözlerde kızıl bir akşam alazı Sen misin içime fişek saçmaları gibi dolan Yine ben kan kusacağım kanattığın yerlerden öyle mi? İçi yanmış yürekten şiirler dökülecek sayfalara Notaya alınmamış türküler söyleyeceğim Hasret üzerine…. Öyle mi?
Sen sevdaysan -ki baştan aşağı sevdasın- Kapımı çalan sensen böyle vakitsiz Ben diz çökmüş olacağım aşkın karşısında İçimde kurumuş gözyaşlarımın İzlerini silmiş olacağım yüreğimden Gidişinle ettiğim küfürlerin vebalini Boşu boşuna çekmiş olacağım …. Öyle mi?
Eğer sen hasretsen -ki hasretsin gözlerimde- Ben, yalım yalım yanmış olacağım sensizliklerde Küllerim asfaltlara dökülmüş Otobüsler geçiyorken üzerinden Korna sesleri bir bıçak gibi saplanacak böğrüme… Öyle mi?
Bu yabancısı olduğum kentte bir başıma bırakıp beni Bir kuyruklu yıldız kayıyor gözlerimden uzaklara Gecenin karanlığında Ve ben kendi mezarımın içinde Yargılanmadan, sorgulanmadan Cezamı çekiyor olacağım sensizliklerde Öyle mi?
Bir dönüşse gelişin, yıkıp gittiğin kalbe -ki diliyorum öyledir-Çalma kapımı İçeriye girmeyeceksen Geceme gelme, ruhuma dolma Akşama batacaksan sabahıma doğma Bırak, ben yine karanlıklarımda kalayım Yalnızlığa bürüneyim, korkuya sarılayım, Kendime darılayım, seni unutayım Unutabilirsem eğer… Öyle mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖYLEMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖYLEMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.