(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
oncelikle muzikle icerik cok uyumlu olmus. Sahne cok guzel verilmis. Insan kendini denizin kiyisindan ilerilere dogru bakarken buluyor bi anda. Hayati ufkundan opmek ise, iste sabiha ogretmen burada diyor. Mutluluk ise, gercekten de tek basina yasanmaz. Baskasini mutlu etmek kisi icin hesapsiz mutluluk kaynagi. Kaleminize saglik...
lalezar olmuş mutluluk geziniyor bedenimde her bir lalenin etkisini hissettim gülmelerimde aşk narin ve zarifliğiyle laledir gül ise hasreti güller ve laleler vardır elbet her aşkın içinde
sağolasınız gönlü güzel Ahmet hocam teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevgi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız..:) sevgim saygımselamlarımla..
sağolasınız gönlü güzel değerli hocam erdemli varlığınızla çok değerli emeklerinizle ne güzel örneksiniz iyi ki varsınız şanssınız..:) sevgim saygımla hep selamlar..
ışıl ışıl gönlünle ne güzelsin Davidoff'um sağolasın teşekkürlerim hayata kattığın erdemli sevgi dolu eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız bitanem..:) sevgim saygım selamlarımla..
güzel bakan güzel görürmüş sağolasınız Sadi dost teşekkürlerim hayata kattığınız eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız..:) sevgim saygım selamlarımla..
ne güzel düşünmüşsüz sağolasınız teşekkürlerim hayata kattığınız eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair Kemal dost..:) sevgim saygım selamlarımla..
gördükleriniz kendi güzellikleriniz sağolasınız iyi i varsınız değerli Şaban hocam teşekkürlerim hayata kattığınız erdemli sevgi yürekli eşsiz cümle güzelliklere..:) sevgim saygımla hep selamlar..
sağolasın Müjgan'ım teşekkürlerim hayata kattığın erdemli sevgi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsın bitanem..:) sevgim saygımla hep selamlar..
sağolasınız Atilla hocam teşekkürlerim hayata kattığınız sevgi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız..:) sevgim saygım her dem selamlarımla..