hayat geçiyor değil mi ha öyle ha böyle bir de bakıyorsun ki elinde kırçiçekleri ve çok şükür yaşıyorsun hani desem ki gel desem kar yağar da yüreğime diyemem hayat güzel vazgeçemem....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kar yağar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kar yağar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
değerli şair güzel bir şiirdi, karların eridği ve mevsimin bahara döndüğü bu günlerde. sehli mümteni sanatını işleyen olgun, sıcak, hoş bir şiirdi. dediğiniz gibi gerçekten hayat bi şekilde geçip gidiyor. elimize fırsat geçtiğinde iyi değerlendirmeliyiz. dağlara taşlara yağdığı gibi yağmıyor kar, yüreğe yağdığında. ama hayat devam ediyor. ve güzel bahar günleri güneş, çok güzel şiirinizde öyle tebrikler.
Kar yağar
hayat geçiyor değil mi ha öyle ha böyle bir de bakıyorsun ki elinde kırçiçekleri ve çok şükür yaşıyorsun hani desem ki gel desem kar yağar da yüreğime diyemem hayat güzel vazgeçemem....
Tebrikler
Selam SayGI Sevgi Sağlık ve Dua ile
A.E.O