Melamet Hırkasına yüzdüler derini Nesimi, Duymadılar seni, verirken son nefesini. Huzur içinde yat, bizden selam olsun sana, Biz burda duyabiliyoruz senin güzel sesini.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MELAMET HIRKASI (DÖRTLÜKLER) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MELAMET HIRKASI (DÖRTLÜKLER) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Melamet Hırkasına yüzdüler derini Nesimi, Duymadılar seni, verirken son nefesini. Huzur içinde yat, bizden selam olsun sana, Biz burda duyabiliyoruz senin güzel sesini.
Nesimi üstadımızın ruhu şad olsun. Kısa ve özdü duygular şiirinizde. Beğeniyle okudum.Kaleminiz var olsun efendim.
AH....ZAVALLI NESİMİ .BİR HİÇ UĞRUNA İŞKENCE ÇEKTİ. O ZAMANIN JURNALCILARI MAHVETTİLER GÜPGÜZELİM ŞAİRİ.ALLAH GANİ,GANİ RAHMET EYLESİN. ALLAH KİMSEYİ O JURNALCILARIN ELİNE DÜŞÜRMESİN .BİR YERDE OKUDUM ÖLDÜĞÜNDE YÜZÜLEN DERİSİNİ ALMIŞ ŞEHRİN KAÇ KAPISI VARSA HEPSİNDEN AYNI ANDA ÇIKMIŞ ORADAN.BİLMİYORUM DOĞRUMU.EĞER BİLGİNİZ VARSA BU KONUDA AÇIKLAMA YAPARSANIZ SEVİNİRİM.ÇOK GÜZEK VE GERÇEKLERİ ANLATAN BİR ŞİİRDİ.İŞTE KISA ŞİİR OLMAZ DİYENLERE ÖRNEK.PUANIM TAM.BAZI DUYGULAR VE DÜŞÜNCELER,BİR KITA'YA DA SIĞDIRILABİLİYOR KUTLARIM .SELAMLARIMLA.....
Duymadılar seni, verirken son nefesini.
Huzur içinde yat, bizden selam olsun sana,
Biz burda duyabiliyoruz senin güzel sesini.
Nesimi üstadımızın ruhu şad olsun. Kısa ve özdü duygular şiirinizde.
Beğeniyle okudum.Kaleminiz var olsun efendim.