Ezelden gelir iman, kimse ahkâm kesmesin Ebedi olan tektir, ilk sondur, son da ilktir Güneşe bak kör eder, ay dedeyi nur besler Yıldızlar secde ederken, ay geceleri parlar İnsanlar izler durur, tarihe kıdem vurur.
Peygamberler tam kırk’tır, gelmiş geçmiş tek ırktır İlim irfandır hepsi, her zerresi planlı Her canlı bir parçadır, sonsuz evrene mahkûm Yaradan akıl vermiş, bak kim murada ermiş Bilen mutlak biliyor, bilmeyen kul utansın.
Allah vermiş söz hakkı, Hz. Muhammed öz Hz. Ali benzer, Hz. Fatma da öz Torunları var imam, inkâr eden kâfirdir Bu emanet nerede, nasıl kıydı zalimler Allah emri iken bu, inkâr eden kâfirdir.
Namaz niyazı bozan, tüm tarihi katletti Zavallıdır bu kesim, çünkü ihanet etti Hem yaradan Allah’a, hem de Peygamberine İslamiyet’in özü, Ehl-i Beyt/Kitap iken Bundan sapan utansın, lanetlidir tüm hepsi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Peygamberler Kırk'tır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Peygamberler Kırk'tır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.