MÜMİN emin kılıcı, kulları koruyandır Güvencemiz onadır, O’dur tutacak dalım, Peygamberler kitaplar bize açık beyandır Vadinde sadık olan Rabbe arz olur halim.
MÜHEYMİN gözetici, her şeyi kollayıcı Saltanı altında tasarruf ona ait, Tüm varlık âlemini allayıp pullayıcı Güzellikler onundur, her şey ona müsait
AZİZ olan O vardır, her şeye galip gelir Mağlubiyet ne mümkün, O, izzet sahibidir, Her şey onunla kaim izzetini hoş bilir Süphanı dilindedir, her daim tespihidir.
CEBBAR olan Rabbimiz, güçlüdür, kuvvetlidir Dilediğine zorla yaptırır her bir işi, Ol demek kâfi gelir, mutlaktır kudretlidir Onun hükmünde yaşar evrende erkek dişi.
MÜTEKEBBİR Allah’tır, ondan büyük olamaz Ululuk sahibidir, tüm varlığa hitabı Tazim etmeyen kimse hidayeti bulamaz Önünde eğilmekte her nesne ona tabi.
HALİK yaratan demek, yoktan eder varlığı Yaratılan her nesne takdire boyun eğer, Halleri nizama kor, bolluk eder darlığı Büyüklükte eşsizdir, yoktan var eden değer.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ESMAÜ'L-HÜSNA (2) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ESMAÜ'L-HÜSNA (2) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.