(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Memleket şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Memleket şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Memleket sevdası kokan şiirlerinize bir yenisini eklemişsiniz Hocam. Aladaylıda esen rüzgarı belli ki Safrantıda hissetmişsiniz. Bu özleminiz bir gün biter inşallah. Çok ama çok güzel bir şiir. Selam ve sevgilerimle.
Ben Memleket diye genellediysem de siz Safrantı diye özellediniz. Aynen öyle. İnsan ne kadarda ayrı kalsa toprağını özlüyor işte. Sayfama teşrifiniz ve güzel yorumunuzla onur verdiniz. Teşekkürlerimle selamlar...
buram buram yozgat tüttü simdi burnumda:) okurken aklimdan gecdi sokaklari,bakkallari,caddeleri ve anam babam..yüreginize saglik efendim memleket hasretimi bir kez daha alvlendirdiniz..saygilar selamlar gurbetden memleketinin güzel yürekli insanlarina.
yaban gülü(gurbetbaci) tarafından 3/21/2012 12:52:08 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bu özleminiz bir gün biter inşallah. Çok ama çok güzel bir şiir. Selam ve sevgilerimle.