Masumdu,çaresiz: Yağmur damlaları beliri verdi hüznün yüzünde. Arınmış çirkinlikten.. Kadındı ; Bizlerden biri Ana,bacı,yardı... Sevgisiydi sıcaklığı Merhametli kolları. Surlarla çevrilen etrafı, Elvermiyordu kötülüğe. Sevinçle uyanırdı yeni güne Çerçevesi insandı... Bazen sığınacak bir liman yada Başını yaslayacak omuzdu. Güneşli yarınlardı dileği Sevgi -şevkattendi sözleri. Delice estiğide olurdu çırpınan yüreğinde Kendineydi hiddeti Anlatmak istedi dili döndüğünce Çok şeyler ifade idi anlayabilene. Özgür olmalıydı günlerinde Başarmalıydı Aşılamalıydı sevgiyi. Sadece sembol değildi kadın. Vardı ve varolacaktı. Duyguları vardı Kadının gözlerinde. Anaydı,vatandı bilen gönüllerde. Övünçtü,gururdu Anlatana ortaktı dertlerinde. Hastaysan nöbetteydi günleri Kadın herşeydi ve öylede olmalı Kaybetmenin azizliğine ulaşmamalı insanoğlu...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TOPLUMDA KADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TOPLUMDA KADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ana,bacı,yardı... Sevgisiydi sıcaklığı Merhametli kolları. Surlarla çevrilen etrafı, Elvermiyordu kötülüğe. Sevinçle uyanırdı yeni güne Çerçevesi insandı... GÜZEL VEDE BİR O KADAR DA ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN....KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ. SELAM VE SAYGIMLA.
Aşılamalıydı sevgiyi. Sadece sembol değildi kadın. Vardı ve varolacaktı. Duyguları vardı Kadının gözlerinde. Anaydı,vatandı bilen gönüllerde. Övünçtü,gururdu Anlatana ortaktı dertlerinde. Hastaysan nöbetteydi günleri Kadın herşeydi ve öylede olmalı Kaybetmenin azizliğine ulaşmamalı insanoğlu...
gönül demine ilaç gibidir her yönüyle vefalı kadın...dost bize emanettirler koruyup kolluyacağımız harika şiirini kutlar sevgiler sunarım...
Kadın der usta şair soframızda ki yeri öküzümüzden sonra gelen.. ve kadınlarımız..güzeldi anlamlıydı anlamını bilene.. saygılarımı bıraktım sayfanıza...