(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hadi biraz daha ihanet dostum! daha çok yolumuz var, ayık gidilmez acılara yol. beyaz yüzlü çocuk bizi görmeden yaralarımızı asalım boynumuza hayallere çok geç kalmadan,gidelim! lekeli olanların yanında masumuz biz onu da kaybetmeden;gidelim!
silahların yükü içimize boşalmadan güneş,biletini almışken dünyanın öteki yüzüne karanlık,ev sahipliği yaparken bayrağıma bir zafer maçı daha kalmadı artık;gidelim!
karım için güzel bir parfüm kokusu yok artık şişeleri,kovanlara değiştiriyorlar. artık böyle yaşamalı kadınlar! beyaz oldum delisi çocuk istedi bunu geriye kalan tek umudumuz;yine de anlamazlar.
keşke bir kadının çocuğu olsaydık, oysa yalnızca barut kokulu ihanetler var ardımızda. ve doğarken içilmiş gözyaşı kovanları. kalbimden bir süngü daha geçmeden,gidelim!
unutma!sıradan günlerimiz bu... Mustafa BALTACI (Mustafa BALTACI)
Güzel bir anlatımdı akıcı ve düzgün değerli şairi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
hadi biraz daha ihanet dostum!
daha çok yolumuz var,
ayık gidilmez acılara yol.
beyaz yüzlü çocuk bizi görmeden
yaralarımızı asalım boynumuza
hayallere çok geç kalmadan,gidelim!
lekeli olanların yanında masumuz biz
onu da kaybetmeden;gidelim!
silahların yükü içimize boşalmadan
güneş,biletini almışken dünyanın öteki yüzüne
karanlık,ev sahipliği yaparken bayrağıma
bir zafer maçı daha kalmadı artık;gidelim!
karım için güzel bir parfüm kokusu yok artık
şişeleri,kovanlara değiştiriyorlar.
artık böyle yaşamalı kadınlar!
beyaz oldum delisi çocuk istedi bunu
geriye kalan tek umudumuz;yine de anlamazlar.
keşke bir kadının çocuğu olsaydık,
oysa yalnızca barut kokulu ihanetler var ardımızda.
ve doğarken içilmiş gözyaşı kovanları.
kalbimden bir süngü daha geçmeden,gidelim!
unutma!sıradan günlerimiz bu...
Mustafa BALTACI (Mustafa BALTACI)
Güzel bir anlatımdı akıcı ve düzgün değerli şairi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.