Okuduğunuz şiir 18.3.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
hüzün gülüm
çevir gel uslu yüzünü bana sakın ağlama soy dinginliği yeniden güneşe varan elime dar geliyor arsız yalnızlık geçmiyor da ateşe beleyip yakıyor kanatlarını zaman
uzaktayım sanan senalar düşüyor saatlere çile kül döküyor sokaklar göğsüme ağrılı hüzün ah be iki gözüm örtülmüyor bir türlü üstüme dilsiz imansız kapılar
gittin ya eskitiyor gözlerin bahçemde yağız morçiçekleri ocağı sönüyor toprağın soruyor biteviye düş yırtan fotoğrafları soysuz izleri sürüyen gece yetmiyor sevdiğim sevdiğin tatlı canımı asıyor köşe bucak ülke ülke
ağırlıyor dal budak sıradan yağmurları saç bağımı yoluna çözmüş rüzgar aklımda delirmiş bütün ağaçlar aslında giden sen değilmişsin kalan ben olmamışım hiçbir zaman ardında
yoktu bir sabah kuşların fısıltısı yokladı şehir köhne duvarları say ki göç etti renklerin çoğu kim çaldı sahi bin parça adımı öpülmemiş dudağın kenarından
yorumları ve katkılarıyla şiirimi güçlendiren şiir dostlarıma ve edebiyat defteri seçici kuruluna teşekkürler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hüzün gülüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hüzün gülüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yoktu bir sabah kuşların fısıltısı yokladı şehir köhne duvarları say ki göç etti renklerin çoğu kim çaldı sahi bin parça adımı öpülmemiş dudağın kenarından
Ruhu, duyguları ve güzelliğiyle saran bir şiirdi. Tebriklerim ve sevgilerimle.
Bu kadar güzel bir şiiri ve böyle farklı kelimelerle ifade edebilmek,ancak çok kitap okumakla başarılabilir ancak sanırım.Şiirinizi okuyunca kendi şiirlerim çok basit geldi bana.Hep aynı kelimeler ve aynı konu... Hepsini silesim geldi biranda... Yürekten kutluyorum yürek sesinizi.Böyle şiir yazmanın ipucu nedir?
Dost şairim, devrik cümlelerin fazla sık kullanılması, şiirin akıcılığını bozmuş ve vurguları bozmuş. Şiirinizin güzel yanları diğer yorumcular tarafından zaten ödüllendirilmiş. Bu nedenle pozitif yorum yapmaya gerek duymadım. Sadece diğer dost şairlerimizin söylediklerinin tekrarı olur ki buna ihtiyacınız olduğunu hiç sanmıyorum. Selam ve saygılarımla.
Kezban abla hiç bir yerinden alıp evirip çevirmiyorum şiirini..
yalnız şunu biliyorum burada şiir için emek veren çıkarsız hep aynı içtenlikle yazan bir kalemsin.. ve bu bağlamda bir değil ayda bir iki defa şiirlerini günün seçkisinde görmek isterim..
nedeni ise burada malum şiir otoriteleri var ki görüldüğü üzere sadece günün şiiri ile ilgilenirler..
onlar yalnız şiiri günün şiiri ise okuyor değerlendiriyorlar ki henüz baktığım kadarı ile şiirine uğrayanlar var.. uğrarlar sanırım bu uğramak kelimesi ile beraber bilgi birikimlerini nacizane paylaşıp daha iyi yazılmasını sağlamak adına günün şairine bir anlamda eleştiri ve yorumları bırakır ertesi günü beklerler başka bir günün şiirine bakmak için..
bu şiir günü hak etmiş daha iyi şiirlerde buluşmak üzere Kezban abla..
Bundan önceki şiiriniz daha iyiyidi. Bu şiirinizin ne başlığı ne de içeriği hiç etkileyici değil, şiirde yeni bir şey söylemiyorsunuz. Klişe bir hüzün şiiri olmuş. Anlaşılır ve ayakları yere basan dizler görmek dilekleriyle.
"yetmiyor sevdiğim sevdiğin tatlı canımı"
"sakın ağlama"
"ah be iki gözüm"
"aslında giden sen değilmişsin kalan ben olmamışım hiçbir zaman ardında"
yani bu dizeler hala yazılıyor mu ? bilmiyorum. En son ortaokulda bırakmıştık bu gibi dizeler yazmayı. Dilerim daha iyi şiirler görmek. Yine de paylaşım için teşekkürler kezban turan.
emra tarafından 3/19/2012 3:25:08 AM zamanında düzenlenmiştir.
ağırlıyor dal budak sıradan yağmurları saç bağımı yoluna çözmüş rüzgar aklımda delirmiş bütün ağaçlar aslında giden sen değilmişsin kalan ben olmamışım hiçbir zaman ardında
Duygulu yürek sesinizi gün başarınızı tebrik ediyorum çok güzel dizeler başarılarınız bitimsiz olsun sevgili şairem sevgiyle.
yoktu bir sabah kuşların fısıltısı yokladı şehir köhne duvarları say ki göç etti renklerin çoğu kim çaldı sahi bin parça adımı öpülmemiş dudağın kenarından. edebiyat defterine yeni üye olmuş,kendimce şiir yazan bir edebiyatseverim.Anlamadığım şey 23 nisan şiirlerine benzer sıradan,tekdüze, baştan sona hatalarla dolu şiirlere o kadar yorum yapılırken böyle kaliteli şair ve şiirleri nasıl gözden kaçırıyorlar anlayamıyorum.Edebiyat defterinin okur kitlesinde mi bir sıkıntı yaşanıyor bilemiyorum.Kalite kokan şiiriniz için tebrikler...
gittin ya sayki göç etti renklerin çoğu.. gidiş ve kalan duygular.. ne güzel aktarılmış hüzün dize dize yüreklere.. Gökkuşağı diliyorum avuçlarına kutluyorum kaleminizi saygı ve sevgilerimi bırakıyorum sayfanıza...
gittin ya eskitiyor gözlerin bahçemde yağız mor çiçekleri ocağı sönüyor toprağın soruyor biteviye düş yırtan fotoğrafları soysuz izleri sürüyen gece yetmiyor sevdiğim sevdiğin tatlı canımı asıyor köşe bucak ülke ülke
ağırlıyor dal budak sıradan yağmurları saç bağımı yoluna çözmüş rüzgar aklımda delirmiş bütün ağaçlar aslında giden sen değilmişsin kalan ben olmamışım hiçbir zaman ardında
güzel bir şiir okumanın keyfini yaşadım.. tebrıklerımı bırakıyorum
Saygıyla.