Akıllıdır, gördüğünü unutmaz Hemen beynine yazar; Kafa değil akıl tası İçinde Antalya haritası, On parmağında on hüner Beceriklidir, değmesin nazar Eskileri söker, yeniler diker...
En büyük zevkidir alışveriş Çıktı mı sokağa Gezer çarşı pazar O mağaza senin Bu mağaza benim; Arar sorar En güzel, en ucuz Nerede ne var Bulur kendine uygunu, Tutumludur, Yabana atmaz tek kuruşu...
Hanım dediğin hanım Böyle olmalı canım Rengârenk bir arıkuşu, Ben ise bir yalıçapkını Bir yıl daha geçti Geldi çattı doğum günü Yok yine tektaş Nasıl ödesemki hakkını Ben şair Aktaş; O da taş bu da taş Aslolan gönül; Hayat yolunda yoldaş...
Turkuvaz koylar Gözlerinde nakış nakış, Yemyeşil ovalar Karlı yüksek dağlara karşı; Esritir beni o bakış Dalgaların sahile vuruşu Mavişimin Akdeniz duruşu...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAVİŞİMİN AKDENİZ DURUŞU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAVİŞİMİN AKDENİZ DURUŞU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tektaş şiir harika ne güzel hediye..maşallah rabbim nazarlardan korusun mutluluğunuz daim olsun değerli Şaban hocam..:) sevgim saygım her dem selamlarımla.. (değerli eşinize de)
"Geldi çattı doğum günü Yok yine tektaş Nasıl ödesemki hakkını Ben şair Aktaş; O da taş bu da taş Aslolan gönül; Hayat yolunda yoldaş..."
Ne güzel söylemişsiniz,"aslolan gönül" Hediyelerin en güzelini sunmuşsunuz eşinize. Sağlıklı,huzurlu nice yıllar sizlerin olsun hocam. Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
Tektaş şiir harika ne güzel hediye..maşallah rabbim nazarlardan korusun mutluluğunuz daim olsun değerli Şaban hocam..:)
sevgim saygım her dem selamlarımla.. (değerli eşinize de)