Fırtınaların ardından Sağanaklar sonrası Açan güneş Isınan hava Yağmurla tavsıyan toprak Çiçek çiçek dal Yıldız yıldız ay beyaz Yeşeren yaprak Güneşin ilkyaz sofrası Ve gelincikler Salınan bayrak bayrak!
... Ve Çanakkale dün gibi, Sılada sağanak; gözyaşı Cephede ateş ve kan Havada barut kokusu Şimşek şimşek tabyalar, Silinmiş ölüm korkusu...
Yahya Çavuş, Seyit Onbaşı Daha adsız nice niceleri 57.nci Alay; Mustafa Kemal Henüz yarbay, eşsiz komutan -Geldikleri gibi giderler!
... Toprağa düşen cemre; -Ben size savaşmayı değil Ölmeyi emrediyorum! Em’re bak em’re, Geri çekilen düşman; -Çanakkale geçilmez!
... Şehit Mehmetçik’ler Çanakkale sırtlarında Top top açan gelincikler Türk’ün muzaffer ordusu Salınınca bayrak bayrak Ebediyen silinmeyecek Düşmanın eceli korkusu!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNEŞİN İLKYAZ SOFRASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNEŞİN İLKYAZ SOFRASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ruhları şad olsun, Çanakkale geçilmedi asla geçilmeyecektir, günün anlam ve önemini belirten doyumsuz bir şiir, kutlarım hocam akleminiz daim ve dik olsun...
İçimize bahar neşesi salan bu mevsim aynı zamanda baharın hüznünüde beraberinde getirir hep. Yüreğiniz hep kırmızı gelincikler gibi çiçek açsın üstad. saygılarımla...