güneşten önce miydi tohumla ısınması toprağın bir kar çiçeği deldi başını dağın...
düşler mezarlığında içinde bir gömütün gönüldür yas tutan gözlenen bir nehir yüzünde bir gülistan, ölse bile bir âşık suların diliyle yazılır çağıl çağıl bir destan kıyısında düşlerin ölü düşler kabristan...
sarınır tülbentini ay ondördünde bir güzel, bekler mezar taşını su kıyısında periler...
beş parmak dağlarında aşk bir rüyâ, bir masal iki koldan ince ince bir nehir yürek sularında bir sal...
kıyısında sevdalı suların bak yüzüme, gör yüzünü ellerini suya daldır kay’bolsa da dokunursan neh’ri uykusundan kaldır, yıka yüzünü aşkla sevgim kutsaldır; gözlerinde akıp giden zakkumlar gülpembe çoğaldı dağ yüreğimden...
çakıltaşından kâlpler kıyısında kumsalın eridi aktı, dalgalar kâlbini yıktı sonu gelmedi bu masalın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CİNNET ÇİÇEKLERİ VE SU PERİLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CİNNET ÇİÇEKLERİ VE SU PERİLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
onlar erdi muradına biz çıkalım kerevetine diyemedik yani.. güzeldi anlamlı..ve hayaldi aşk mı hayalmi oldu yaşananlar ..iz bırakan güzel dizeler kutlarım kaleminizi saygılarımla....
Kutlarım şairi harika bir şiirdi.
SAYGIMLA