(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yokluğun Yıktı geçti… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yokluğun Yıktı geçti… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yırtıldı gece delindi gök, Sağanak, sağanak yağdı yağmur, Buz tuttu, kaydı yer, Düştü çatından hayatın, çatladı sensizliğim..
Yorgun bu şehir, Issız ve sessiz, sensiz Can evinden vuruldu Dağlar dizildi boğazına tıkandı sensizliğim...
Bir dua takıldı dile, Bir sen takıldı, Bir ah kaldı dudaklarda, Ah yar! Sitemi vurdu yalnızlığın, Ahı vurdu, dağlandı sensizliğim…
Üşüyor bu şehir, Düşüyor! Ölüyor yar! Ağıtlar döşüyor yollarına sensizliğim… ACI BAZEN LEZZET VERİR, İŞTE ACININ LEZZET VERDİĞİ AN BU OLSA GEREK. ÖZLEM BURUKTUR. AMA BU BURUKLUK NASILDA HAZ ALINIR HALE GELMİŞ? İŞTE İSBATI.. SENİ YÜREKTEN KUTLUYOR SAYGIYLA SELAMLIYORUM. HARİKASINIZ......
Acının lezzeti olmasaydı kimse cekemezdi.. Buruk bir tad bıraksada dimağlarda sevgiyi besler ve büyütür... Çok teşekkür ederim Değerli Hocam saygılar...
Duygular inci taneleri gibi dizilmiş,o şehir ki,sevdasız geçen günlerin ıstrabını insanın şah damarından vurur.Sevgi bir değerdir.O değeri bilenler ancak bilirler.Yaşam bir bütündür tüm gerçekleri içine sindirir.Evrenselleşen bir anlayışla özlenilenlerin özlemi her zaman yürekleri çalkalatır.Hata bir kezap suyu bırakır gibi.İçten yazılmış bir şiir okudum.Kutlarım.Sevgi ve saygılarımla...
saygı ve selamlarımla
Bilal YILMAZ