ey yalnızlık, git başımdan, yalnızlığından korkan bir başkasının elleriyle sarma beni bu akşam bugüne değin yalnız bu yüzden yanıldım yalnızca bu yüzden yalnızım!
hangi sayfasını çevirsem gecelerin içinde iki kurban yağmurbulut rüzgâr seviştiğim kadınlar kızlar özlem duygularıyla çalıyorlar beni benden ben de onları çalıyorum kendilerinden?!
böylesine doyumsuz hırsız olduğunu bilebilseydim çoktan unuturdum seni, ey benliğim neyi istiyorum neyi, acımasızca yedin bitirdin el sürdüğün her şeyi, çılgın gecelerden ne kaldı geri?!
el sürmediğim sürmeli ceylan düşüme giriyorsa her akşam, soruyorum gönül, hani neredeler sana kendisini veren onca güzel insan sen mi onları unuttun yoksa onlar mı aldatıp gittiler?!
gitmediler mi, haydi yalan de; -yalan hem de koskoca bir yalan hepsi de yaşayıp yazdıklarının içinde, hem gerçekte hem düşte halâ yaşıyorlar seninle işte asıl yalan yaşayamadıklarındır, isteyip de!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ASIL YALAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ASIL YALAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
el sürmediğim sürmeli ceylan düşüme giriyorsa her akşam, soruyorum gönül, hani neredeler sana kendisini veren onca güzel insan sen mi onları unuttun yoksa onlar mı aldatıp gittiler?!
Hayat bu. Bir bakmışsın çevrende değer verdiğin, gönül verdiğin kişiler bir anda kayboluverir. Sebebini sende bilemezsin. Kendisini sorgulayan gayet nefis dizelerdi. Gerek resim gerek arka fon rengi gerekse metin rengi o kadar uyum içindeydi ki. Kutlarım güne düşen bu enfes şiiri ve değerli kalemini.
yaşayamadıklarındır, isteyip de!
O KADAR ÇOK ŞEYLER ANLATIYORDU Kİ...İBRETLE OKUDUM.
ANLAMI FEVKALADENİN FEVKİNİN DE FEVKİNDEYDİ.
KUTLUYORUM...SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT