(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SOKAK ÇOCUĞU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SOKAK ÇOCUĞU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selamlar bu anlam bakımından derin dizelerinizi okurken bir an ağlamak istedim biz ne kadar duyarsız bir toplum olduk ,başkalarının acılarına kör olduk helede bu insan ufak ,savunmasız bir çocuksa ...Allah bütün yavrularımızı korusun bütün dünya çocuklarına sevgi ,aş, mutluluk sıcak bir yuva ve oyuncaklar diliyorum sayfamda küçüğüm adlı şiirimi okursanız sevinirimi..selamlar
Sokağın diline nigehban olan çocuklar..her sokak başında umudunu yitiren çocuklar..sevgiye aç sevgiye muhtaç çocuklar.. ne yapsın ki onlara sopsoğuk sahte oyuncaklar...
Yakinen yaşadığım bir tablo bu..her gün çehrelerinde sevginin eksikliğini hissettiğim öğrencilerimi buldum şiirde.. içlerine girince daha iyi anlıyor insan yoksulluğu,yokluğu,yoksunluğu..bazan kimsesizliği bazen çaresizliği..en çok da sevgisizliğin telafi edilemez eksikliğini,kapanmaz yaralarını...
Bu minvalde daha neler neler söylenebilir;ancak şunu söylemekle yetineyim..Rabbim hiç kimseyi anne bab sevgisinden uzak eylemesin..başkalarının merhametine terkettirmesin..hiçbir yoksunluk bu yoksunluğa benzemez çünkü..Rabbim her anne babaya da gerçek annne baba olmayı nasip eylesin..çocuklarına sahip çıkabilme kudreti ve idraki versin... (amin)
....Kıymetli hocam,duyarlı kaleminiz için teşekkürler.. dualarımla...
çocuk diliyle yazmak ancak çocukları sevmek ve onları anlamakla başlar yüreği çocuk sevgisiyle dolu duygulu ve merhametli değerli kalem daim olsun kaleminiz saygılar
sanırım son satırda klavye hatası yalandır olması mı gerekiyordu
ummueytem tarafından 3/11/2012 2:48:24 PM zamanında düzenlenmiştir.