Ölümden korkuyorum, elim titriyor hatta Zebâniler, yılanlar, birer masal mı annem? Uzanıp da yatarken, dar bir tahta tabutta Kıpırdamayacak mı, elim, ayağım, çenem?
,,Velteffetüʼs-sâku biʼs-sâkˮ âyeti bize hâk ,,Bacaklar birbiriyle dolaşırˮ diyor Kurân Çünkü:,,İlâ Rabbike, yevmeiziniʼl-mesâkˮ Cehenneme yaklaşır Allahʼtan uzak duran
İmam da çoktan kesmiş geminin halatını Küreksiz ve yelkensiz gidiyorum denizde Nurdan melekler söyler, vuslatın balatını Yine de bir hüzün var bu sapsarı benizde
Cehennem adasına, vuracak beni günah Kirli pınarlarından sular fışkırmaz göğe İrinler, kızgın yağlar akıyor sabah sabah Yalvarıyorum hergün su diye bir meleğe
Alevler sanki bıçak, son derimi yüzüyor Oksijensiz havayı, yanık kokusu sarmış İrin çukurlarında, gözyaşlarım yüzüyor İnsan kendi eliyle nâra kâdem basarmış
S / ÂYE (18:57) 9 Mart 2012 / Wuppertal / Almanya
Kelimeler: Balat:
1. Orta Çağda, üç bentten oluşan bir Batı şiiri türü. 2. Batıda, belirli danslara eşlik eden bir tür şarkı. 3. Serbest biçimli, romantik, müzik araçlarıyla çalınan veya şarkı olarak okunan eser.
,,Velteffetüʼs-sâku biʼs-sâkˮ (Kıyamet Suresi: 29) (Ve bacaklar birbrine dolaşır)
,,İlâ Rabbike, yevmeiziniʼl-mesâkˮ (Kıyamet Suresi: 30) (O gün dönüş Rabb’inizedir) Durak yeri: ,,Velteffetüʼs-sâku biʼs /-sâkˮ âyeti bize hâk
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KORKUYORUM ANNEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KORKUYORUM ANNEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
,,Velteffetüʼs-sâku biʼs-sâkˮ âyeti bize hâk ,,Bacaklar birbiriyle dolaşırˮ diyor Kurân Çünkü:,,İlâ Rabbike, yevmeiziniʼl-mesâkˮ Cehenneme yaklaşır Allahʼtan uzak duran
Ölüm yok olmak değildir, Allaha kavuşmaktır ne varki biz şu güzel dünyada Allahın bizlere sunduğu nimetlerin hakkını ve şükrenü tam manada eda edebilsek ; "güzelim dünyayı çirkefe çevirmesek. Bu fani dünya ahiret aleminin tarlasıdır kim ne ekerse onu biçer. Bizler bu bilinçte olur ibadetimizi yapar kendimizi her türlü kötülükten sakına bilirsek Rabbim mükafatımızı verir İnşallah. Kul ne ile meşkülse öyle ölürmüş bizler kendimize çeki düzen vermeliyiz. Selamlar Saygılar. Allaha emanet ol.....
yalan dünyanın ardından, eğer iyi hazırlanmazsak gideceğimiz yeri gözler önüne sermiş dizeler. mesaj içerikli ve hatırlatıcı dizeleriniz için teşekkürler.
Mükellem bir kalem ustaca ve filozofça yazılmış harika bir sesr bunlar bir gün mutlak kitaplaşacaklardır umarımki,çok edebi ve tasavvuffi bir şiir.Gerçek yaşama döndüğümüzde işte bizi bekleyen hazin sonun seyri seferi. Dilerim ki mevlam tüm inanların bu kokularına mahal vermeyecek ameleri işleme duıyguları ile bizleri donatsın can.Saygılarımlasın
Hocam haklısın da şiir güzeldi fakat ölüm sevgiliye kavuşmanın en güzel de yoludur bunu da en iyi yine de sen biliyorsun... Selamlar, saygılar... Ölümden korkalmak yerine ahhhhhh ona hazırlanmayı da verseler bu yavrulara hen islamı hem ötesini fakat nerede Hakk olmayan haksız yaşantının içinde hak arama mücadelesi sürerken... ÖLÜMDE KAPIYI ÇALIYOR...
kutluyorum usta kalemi saygıyla.. ölümün yüzü ve korku ,,,manevi duygular ve inançlar hep saygılıyım.. ustaca yazılmış bir şiirdi tekrar kutluyorum kaleminizi saygılar..
Gerçek mü'min korkmaz ölümden, o kadar rahattir ki gönlü, kendini biliyor çünkü. Ölümden korkan, kendinden şüphe edendir. Keza ölümden korkmayacak lâkin, her günü ölebilecelmiş gibi yaşamalı ve hatırlamalı hayatın en gerçeği ölümü ! Şiir harikaydı hocam. Yine son derece mühim bir konuyu güne taşımış, duygularınızı en sade haliyle bizlerle paylaşmşsınız. Gönülden kutluyorum. Düşüncelerimi belirttim değerli hocama. Saygılar, sevgiler, selamlar. Şiir ile..
,,Bacaklar birbiriyle dolaşırˮ diyor Kurân
Çünkü:,,İlâ Rabbike, yevmeiziniʼl-mesâkˮ
Cehenneme yaklaşır Allahʼtan uzak duran
Ölüm yok olmak değildir, Allaha kavuşmaktır ne varki biz şu güzel dünyada Allahın bizlere sunduğu nimetlerin hakkını ve şükrenü tam manada eda edebilsek ; "güzelim dünyayı çirkefe çevirmesek. Bu fani dünya ahiret aleminin tarlasıdır kim ne ekerse onu biçer. Bizler bu bilinçte olur ibadetimizi yapar kendimizi her türlü kötülükten sakına bilirsek Rabbim mükafatımızı verir İnşallah. Kul ne ile meşkülse öyle ölürmüş bizler kendimize çeki düzen vermeliyiz. Selamlar Saygılar. Allaha emanet ol.....