Yeşil sahalara bak, her köşede Aslan var Cikcik ederken kuşlar, tüm sahayı eder dar Koş Aslanım durma koş, bizimle beraber coş Tek yürek olmuş bizler, bu sevgi her yerde var.
Bu kaleden top geçmez, rakip kale düşünsün Zeki, çevik, ahlaklı; bizi bilmez düşünsün İçerde ve dışarıda, kükrer Aslanım kükrer Sarı-Kırmızı renkler, diğer renkler düşünsün.
Galatasaray budur, golleri say say kudur Dev Arena evimiz, Aslanın evi budur Avrupa bilir bizi, gol attık dizi dizi Budur Galatasaray, Galatasaray budur.
Bu takım başka takım, ultrAslan’dır bu akım Titre Fener titre dur, Kadıköy görsün takım Skor yedi sıfır olmuş, tarihe bak, bak ki gör Zafer kokuyor terim; meze kuş, hani rakım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ultrAslan Galatasaray şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ultrAslan Galatasaray şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Galatasaray budur, golleri say say kudur Dev Arena evimiz, Aslanın evi budur Avrupa bilir bizi, gol attık dizi dizi Budur Galatasaray, Galatasaray budur.
Bekle bizi Avrupa geliyoruz yine kupaları almaya... Bir Galatasaray taraftarı olarak Tebrik ederim, çok güzeldi... Saygılar Saygılar