kırmızıgül ile aşkın ve ateşin sömürü ve zulüm ile ihanetin çemberinden geçti bu yürek darağaçlarında, pusularda asılı kaldı gülümseyen gözler, öldürüldü çoğumuz kurşuna dizilerek...
ateşten gömleğini giydik aşk ile devrimin düşenleri selâmlıyoruz anıları önderimiz, aydınlatır bilincimizi, yüreğimizde atar nabızları sevdalı direniş türkülerimizde...
yaşayanlar unutmayacak sizleri ateşten gömlek halâ üzerimizde, selâmlıyoruz yolda belde görünce birbirimizi; bizler geçmişin canlı direniş abideleriyiz...
kırmızıgül yanağımız yüreğimizin sıcaklığında erir kelepçeler, zincirler, soğuk demir kapılar, demir parmaklıkların yerine özgürce tutuşur dost parmakları ellerimize...
işte görecek günlerimiz bunlar sevdamızın gülleri ümidin sevincin şimdi açan kırçiçekleri...
açlık sömürü ve zulme karşı diren, döndürülmesin emperyalizmin ölüm çemberi dedikçe sen ve ben kesilmiyor dağlarda makineli tüfek sesleri akşamdan sabaha kadar küçülüyor ekmeklerimiz her gün biraz daha kemiriyor dağ fareleri sürüyor gündemdeki savaş kan kaybediyoruz yavaş yavaş...
yılgınlığa yer yok çocuklarımız ve güzel yarınlarımız için direneceğiz daha bilinçli...
evet arkadaş aramızda olmasan da zulüm neredeyse karşısındayız, yüreğin yüreğimizde çarpacak emek, eşitlik, özgürlük, bağımsızlık uğruna göndere çekeceğimiz bayrak demokrasi ufkunda dalgalanacak gururla deniz mavileri kuşanacak sevdalı, özgür, umutla...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DENİZ MAVİLERİ KUŞANACAK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DENİZ MAVİLERİ KUŞANACAK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet arkadaş aramızda olmasan da zulüm neredeyse karşısındayız, yüreğin yüreğimizde çarpacak emek, eşitlik, özgürlük, bağımsızlık uğruna göndere çekeceğimiz bayrak demokrasi ufkunda dalgalanacak gururla deniz mavileri kuşanacak sevdalı, özgür, umutla...
Alkışlıyorum.. ve inanıyorum deniz mavileri kuşanacak.. gerçekliğinin içinde umut dolu güzel dolu dolu bir şiir okudum sayfadan.. Kutlarım Şaban bey.. yüreğinizin ışığı daim olsun aydınlatsın.. kaleminiz daim olsun hep yazsın.. saygılar..
6 Mayıs yaklaşıyor onlar o 3 fidan vede diğerleri ,HARUN KARADENİZ,Nejdet Adalı, Cihan,Taylan Sinan Mahir , hikayelerini kitaplardan okuduğum diğer dava arkadaşları o gencecik yüreklerin o adam gibi adam devrimcilerin ruhları şad olsun hepsi kalbimde vede dualarımda onları sevmek için tanımak gerekmiyor Deniz asil çocuk cesur yürek kendime senin giydiğin o yeşil parkeden aldım kasıla kasıla gururla giyiyorum rahat uyu Atamdan sonra en büyük devrimci sendin evet Deniz mavilleri herzaman kuşanmıştı yattığı yerdende yeşilliklerden de mavi düşünce gülümseyişindedir
Ne güzel bir eser, baştan sona kadar tüm içtenliğimle size katılıyorum, kızıl gülleri yüreğimizde büyütüp hep taze tutacağız, onların düşünceleri karanlıklarımızın güneşi olacak, çokça şiirdi kaleminiz daim olsun hocam, selam ve saygılar...
evet arkadaş
aramızda olmasan da
zulüm neredeyse karşısındayız,
yüreğin yüreğimizde çarpacak
emek, eşitlik, özgürlük, bağımsızlık uğruna
göndere çekeceğimiz bayrak
demokrasi ufkunda dalgalanacak gururla
deniz mavileri kuşanacak
sevdalı, özgür, umutla...
Alkışlıyorum.. ve inanıyorum deniz mavileri kuşanacak.. gerçekliğinin içinde umut dolu güzel dolu dolu bir şiir okudum sayfadan.. Kutlarım Şaban bey.. yüreğinizin ışığı daim olsun aydınlatsın.. kaleminiz daim olsun hep yazsın.. saygılar..